• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Croma(Detail van 28/06)

Free

Detailing addict
4 feb 2010
95
52
47
Gisteren de laatste hand gelegd aan een winter-detail van mijn Fiat Croma. De eerste keer heb ik hem volledig met de hand gedaan! :no Dat was de eerste keer en ook laatste keer! Vandaar nu voor het eerst machinaal met de Dap 500. Hij is nog niet helemaal perfect, maar deze zomer gaat alles eruit.

Gebruikte producten:

Auto gewassen met DJ “born to be mild” + Meguiar’s wash mitt en the Bone
Velgen gewassen met CG “Maxi suds II” + Carclean wheelbrush en valma rasta
Kleien met Mothers klei + Meg’s “Quick Detailer”
SSR 2.5 op witte pad
SSR 1 op licht groene pad
Blackhole op zwarte pad
2 laagjes Collinite 476
Velgen 2 laagjes CG “Wheel Guard”

IMG_58871.jpg

IMG_5890.jpg

IMG_5894.jpg

IMG_5881.jpg

IMG_5896.jpg


En nog eentje om af te sluiten.
IMG_5880.jpg
 
Ziet er weer heel strak uit:cool:
Is nog steeds geen alledaagse auto hé.
Beetje onderschat denk ik....
 
Prachtig, nog eentje derbij die weer zit te popelen voor beter weer...:)^

Is inderdaad geen auto die je alle dagen ziet ! :weetniet
 
bedankt allemaal voor de leuke reacties:)^

En inderdaad een beetje een onderschatte wagen. Op naar de zomer, maar nu eerst de winter door :|
 
Alles met de hand gedaan.....respect! :cool: Geen pijnlijke spieren? Ik heb ooit een dag of 2 nauwelijks mijn arm kunnen gebruiken na zoiets. :sob:

Mooi resultaat!
 
netjes man...gewoon een erg degelijke auto.....de vectra waar deze voor een groot stuk op gebaseerd is, was ook onderschat.
Leuke en degelijke JTD-motoren van Fiat.:)^
 
@ Virus: Ik heb hem nu met de DAP 500 gedaan hoor! De eerste keer heb ik hem met de hand gedaan, en inderdaad het was een hele klus!:s

Ik heb deze keer de blackhole ook machinaal verwerkt, en ik had de indruk dat het resultaat beter was dan de vorige keren met de hand.
 
Ah right, nu zie ik het, ik had niet goed gelezen..........en daarmee meteen ook een paar anderen op het verkeerde spoor gezet zie ik....solly! :grinning:

Mijn ervaring is hetzelfde, ik vind Black Hole ook een beter resultaat geven als je het machinaal verwerkt.:)^
 
Heel mooi resultaat van een hele fijne auto.

Mijn ouders zijn inmiddels aan hun 5e croma toe en we hebben er nog 3 in de familie rijden. :D
 
Om eerlijk te zijn: ik heb niet veel met Fiat.
Maar de croma vind ik wel een stijlvolle en tijdloze auto.

Jij hebt m wel heel mooi netjes gemaakt!
Compliment!