• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Grande Punto en Alfa Romeo Spider

Angelique

Detailing chief
25 sep 2008
714
75
Twee auto's gedaan deze week. Eentje was een Alfa Romeo Spider die kort geleden al een full detail had gehad. Maar waarbij de anti-rain, wolfgang deep gloss paint sealant nog niet waren aangebracht. En het ruitje van het cabriodak nog niet van was gedaan omdat ik het spul niet bij me had. Dus de auto gewassen en nogmaals gedaan.

After foto's:

DSC_2086-1.webp

DSC_2089-1.webp

DSC_2088-1.webp

De volgende dag een fiat Grande Punto een kleine behandeling gegeven.
Voor-foto's:
DSC_2112.webp

DSC_2115.webp

Tijdens en na foto's:
DSC_2120.webp

DSC_2123.webp

DSC_2138.webp

DSC_2124.webp

Die Spider is echt :love Mooi resultaat :-)^ Kreeg je bij de GP de velgen niet beter schoon? (zien er trouwens al tien keer beter uit dan eerst :ja ) Mooie kleur trouwens op de GP.

@Paulus de boskabouter;
Velgen waren waarschijnlijk goed schoon te krijgen met Iron-X, Met twee behandelingen Billberry zagen ze er uit zoals nu, maar eigenaresse wilde niet dat ik nog ging proberen met Iron-X, dit was mooi genoeg......tja klant is koning......
Zelf had ik ze liever zo veel mogelijk schoon gemaakt.
Ze waren al twee jaar niet meer schoon gemaakt, alleen af en toe wat afgespoeld.

@AudiA3, ja die wilde ze houden ja ;)
Ze kreeg al bijna een hartverzakking, toen ik het woord glijmiddel noemde om te kleien..............:-d

Mijn eerste gedachte was ook: Wat een fraai stel auto's.

De Fiat is mooi, maar die Alfa is echt prachtig. Die kleur en die velgen, helemaal perfect. En het typeplaatje verraadt dat er nog een juweel van een motor inligt ook ]d~^ Some people have all the luck!

Leuke wagens om te detailen ook. Mooi resultaat!

Is er een reden waarom het kenteken van de Fiat niet verborgen is, maar die van de Spider wel? Misschien met de firma B.O.E.F. te maken :weetniet ? Of wilde de eigenaar niet te veel opvallen (gaat moeilijk met zo'n prachtige wagen)...

AudiA3 zei:
Mooie spider! Eigenaresse wilde ook die vis graag houden op de punto? :-b

Lol, dat was het eerste dat eraf vloog bij mij, alsook alle andere logo's ; heb gewoon een grondige hekel aan embleempjes enz ;)

Maar ieder zijn smaak :)

Mooi resultaat, lekker kleurtje op die GP ; en die Alga, dat is helemaal een toffe wagen !

Moeten die vissen eigenlijk niet omhoog zwemmen??

On topic.
Prachtige Alfa. Ziet er spetterend uit. Hoop dat het droog blijft nu voor de Deep Gloss Paint Sealant.

Vis zwemt idd de verkeerde kant op........zal het aan mijn tante doorgeven :)_[]
@Aficior: De auto is direct na de behandeling naar huis gereden en staat daar vanaf afgelopen maandag twee weken onder een grote carport.....dus volgens mij moet het goed gaan komen.
En ja het is echt een hele mooie auto. Was ook best trots dat ik die auto mocht detailen...! :ja

Velgen 2 jaar niet grondig gereinigd???
Mijn velgen zijn nu zwart gepoedercoat maar in de tijd dat ze dat nog niet waren... had ik ze met mijn ehh rijstijl mooi verziekt!

En als je het dan wonderbaarlijk weg zo krijgen, zounden er toch kleine gaatjes in de blankelak zitten.

Mooi gedaan trouwens, vooral die zwarte Alfa, heb zelf lang Alfa gereden.

Groeten,
Erik