• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Filmpje: Pro vision Glass scrub en rain clear

tonyvandenbroek

Detailing addict
15 mrt 2010
100
62
52
Someren eind
Omdat de clinic vandaag niet doorging ivm met het slechte weer en hier in het zuiden vanmorgen een lekker zonnetje scheen, heb ik mijn GP lekker gewassen vandaag.
Blijf het fantastisch vinden het werk met de glass scrub en rain clear van pro vision.
Hier een klein filmpje

 
@tonyvandenbroek : mooi demonstratie van Provision op je ruiten! Gebruik het zelf ook en wil nooit weer zonder. Voor m'n gevoel hechten vliegjes ook minder sterk aan het glas, de ruitenwissers veegt ze redelijk makkelijk weg. In tegenstelling tot eerst. En uiteraad bij het wassen zijn ze ook zo verdwenen.
 
Mark1986 zei:
Dat ziet er heel leuk uit!
Ben benieuwd hoelang je hiervan kan blijven genieten :)


Blijft goed zitten. Nu al enkele weken geleden (misschien al maanden), en nog steeds heb ik er profijt van. Gisteren met de fikse regenbuien zag je de voordelen er weer van.
 
Heb vanmorgen het spul ook gebruikt.
Maar kreeg die waas er niet vanaf.

Heb ik dan te dik aangebracht?
Heb het op gesmeerd met het doekje wat erbij zat.