• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Finixa DRG

Vrije Rijder

Detailing addict
25 mrt 2017
144
70
Kerkrade
Toevallig heb ik nog meer dan 4,5 liter van dit spul staan en vroeg me af of ik dit zonder meer kan gebruiken ipv de producten uit de shop, om na polijsten de auto te ontvetten. Voor diegene die het spul niet kennen: het is een watergedragen ontvetter die in de professionele verfhandel te krijgen is als ontvetter voor autolakken, voor spuitwerk of aanbrengen van coatings.

Omdat er hier kennelijk niemand het product kende of geen ervaring mee had, heb ik ff een mailtje naar de fabrikant gestuurd. Heb zwart op wit dat het prima voor dit doel te gebruiken is.

Misschien iets voor de webshop???
Heb voor 5 liter in een professionele verfzaak nog geen €30 (incl BTW) betaald en ik zie geen enkele webshop die het product verkoopt.
Ik zal mijn ervaringen delen als ik het gebruikt heb.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Guest007