• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Firefox + topic met veel plaatjes

Karlok

Detailing addict
23 sep 2008
144
62
Ik kijk regelmatig bij de Show-off en vooral de topics van DDD met veel plaatjes in de beginpost geven bij mij problemen met firefox.

Ik krijg namelijk niet alle plaatjes dan te zien, ook vallen de reacties die dan komen (vaak) weg. De rest van het forum word wel normaal geladen.

Heb dit nu op meerdere laptops/computers geprobeerd, maar allemaal hebben ze dit probleem.
 
Is al eerder aan de orde geweest, volgens Bert lag het aan firefox, maar ik denk dat het ligt aan de combinatie firefox en YAF (de forumsoftware) omdat ik het bij andere forums niet heb als er meer dan 50 foto's in een draadje staan.
Het gekke is dat ik nu op werk zit en daar via een speciale verbinding in combinatie met firefox 3.0.12 dus geen probleem heb :weetniet
 
Ik was een gebruiker van FF, maar ik vond de laatste versies van FF steeds tegen vallen, add-ons die niet meer te gebruiken waren e.d. Ook het laden van veel foto's ging bij mij ook niet goed. Op het Mozilla forum konde ze mij ook niet helpen. Ik heb FF er maar afgegooid, en doe alles maar weer met IE. Ik kijk oven een paar maandjes wel of FF dan wel weer een serieus alternatief is, maar nu helaas even niet.
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik dacht eerst dat het aan de combinatie Firefox + Linux lag. Niet dus. Eens kijken wanneer een echte release van Chrome beschikbaar komt. IE is voor mij nooit een serieuze optie geweest (als er uberhaupt al een linux versie voor was geweest).

Overigens is het probleem dat ik heb het volgende: bij een topic met veel foto's (ongeacht of dit in de startpost is of niet) gaat op een gegeven moment het scrollen met het scrollwiel op mijn muis de mist in. Foto's worden maar half afgebeeld etc.
Met PgUp of PgDn werkt alles OK.
 
Scroll probleem is een linux probleem, op mijn werk ook via linux, dan heb ik het ook, thuis onder windhoos niet.
 
Karlok zei:
Ik kijk regelmatig bij de Show-off en vooral de topics van DDD met veel plaatjes in de beginpost geven bij mij problemen met firefox.

Ik krijg namelijk niet alle plaatjes dan te zien, ook vallen de reacties die dan komen (vaak) weg. De rest van het forum word wel normaal geladen.

Heb dit nu op meerdere laptops/computers geprobeerd, maar allemaal hebben ze dit probleem.
dit probleem heb ik ook wel eens... Gewoon een keer F5 (refresh) dan doet ie het (bij mij) weer
 
Probleem met Firefox doet zich hier ook voor. Bij sommige forums geeft hij ook problemen met inloggen.
M$ van de troon stoten is toch nog niet zo eenvoudig blijkt.