• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

First DAP-experience [Ducati 749s '05]

yep, hier hebben uiteraard veel mensen een probleem mee, zo veel foto's, van zo een mooi machien en dan nog eens goed gefotografeerd ook?.... :-b

om je kleine vraag te beantwoorden(de mensen hierboven waren te overdonderd door de fotos blijkbaar :bad ) die stuurdemper kan je mss best eens proberen met Poorboy's Professional Polish, blijkt een wonder productje te zijn voor VANALLES :ja (paint cleaner, metal polish http://poorboysworld.com/shopping_cart/professional-polish.htm )

Dat is smullen zeg van zulke mooie plaatjes.

De stuurdemper kun je proberen met een metal polish te behandelen, er is volgens mij weinig verontreiniging dus wie weet lukt het met een "gewoon" polijstmiddel ook wel (Mezzo of Finale)

D.J zei:
Ik heb op de clinic een klei van Monello gekocht. Ik weet echter totaal niet wat voor klei het is. Tim? :|~* Is dat veilig?

Ik heb de klei ook, maar nog niet gebruikt tot op heden (sorry).

Ik kan mij herinneren dat in het begin mensen wel eens schreven dat de klein wat marring veroorzaakte (corrigeer mij vooral wanneer ik mij dat verkeerd herinner).
Wellicht dat goed 'smeren' tijdens het kleien met een detailer dit tot een minimum zal beperken.
En vooral niet hard drukken in jouw geval, maar de klei langzaam zijn werk laten doen. Het is geen grote oppervlakte die je moet doen, dus daar mag je best wat zorgzame tijd voor uittrekken.