• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fles voor foam gun

Wulfke

Detailing rookie
24 jan 2013
8
0
Ik heb een jaar geleden via de carclean webshop een foam gun gekocht.
Nu is de foam gun van het rek gevallen en is de fles afgebroken van de gun zelf.
Iemand een idee of er een fles/reservoir apart te kopen is zodat ik geen volledige foam gun moet aankopen ?
Of iemand een idee of een andere fles weet met dezelfde draad die op de gun past. Monello heeft flesjes met spray kop, maar weet niet of dit dezelfde diameter/schroefdraad is

Als het een monello foamgun is geweest dan passen de 700ml flessen daar ook gewoon op.
Heb hetzelfde gehad en heb daar toen gewoon een losse Monello fles opgezet die volgens mij identiek is aan de originele fles.

[TABLE="class: product-overview listview, cellpadding: 0, cellspacing: 1, width: 576, height: 18"]
[TR="class: row-1, bgcolor: #F6F6F6"]
[TD="class: product-column center"]1
[TD="class: product-column center"]100542
[TD="class: product-column"]
[TD="class: product-column"]Autobrite - Foam Kit Heavy Duty voor Karcher
[TD="class: product-column right"]
[TD="class: product-column right"]

Op die monello flessen zit dezelfde schroefdraad als op een 1,5 / 2 liter frisdrank fles. Als je die op de foamgun kunt schroeven dan past een 700ml fles van Monello ook.

Laatst ook iemand die het zelfde probleem had, is opgelost door CC.

Maar veel flessen hebben de zelfde schroefdraad. Wet Coat flessen hebben de zelfde schroefdraad, heb ik al een keer geprobeerd.

bedankt voor de reacties, heb het even geprobeert met een 2 liter fles maar deze had niet dezelfde draad, een andere fles was dan te groot van diameter. Nog even verder zoeken dan.

Ondertussen een aantal flessen verder een geschikte fles gevonden. Bij het in bad steken van de kindjes was hun zeep van zwitsal op. Wou de lege fles wegwerpen en zag ineens dat dat wel eens dezelfde schroefdraad zou kunnen zijn. Eens getest en "it fits like a glove" !
De fles is helaas niet doorzichtig maar als het werkt ben ik ook al tevreden.

• Leuk
Reacties: bros
Een sprayfles van Monello moet ook passen, ik heb namelijk dezelfde foamlans als jou en heb er een Monello fles op zitten. :)

ronaldlokers;n415988 zei:
Een sprayfles van Monello moet ook passen, ik heb namelijk dezelfde foamlans als jou en heb er een Monello fles op zitten. :)

Ok, das mooi om te weten.
zal dan wel bij de volgende bestelling op het lijstje staan. Thanks voor de info