• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Flesje?

Sugr_81

Detailing addict
12 apr 2016
339
70
43
Oost Vlaanderen
Zou het ook mogelijk zijn om Rain Clear in een flesje te gieten BV sprayer om zo het gebruik te vergemakkelijken of is het verloren werk.
Vind het nogal onhandig om telkens op een stuk towel te deppen ene keer is het te weinig product dat er op je towel komt de andere keer is het weer te veel van het goede. ..

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ik breng deze aan met een wattenschijfje (make-up pad) door het flesje 2x op z'n kop te houden met het schijfje op de opening, daar doe ik een zijraam of halve voorraam mee.
Een sprayer zou ik niet willen, er waait toch onbedoeld wat op je lak.

Ik breng deze aan met een wattenschijfje (make-up pad) door het flesje 2x op z'n kop te houden met het schijfje op de opening, daar doe ik een zijraam of halve voorraam mee.
Een sprayer zou ik niet willen, er waait toch onbedoeld wat op je lak.
Dat lijkt mij inderdaad niet mis

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Precies zoals altos.

Ik gebruik deze i.p.v. make-up pads omdat die nogal klein zijn en deze ongeveer 2x zo groot.
Dop van flesje af, de pad op de opening drukken, flesje omdraaien en terug en dit 4 keer.