• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foam gun

rick1988

Detailing trainee
17 apr 2014
44
37
hallo,

Ik heb de volgende vraag.

Ik heb nu een foamgun van karcher zelf.. heb ook het foam van karcher zelf gebruikt nu is de fles op en ben ik toe aan een nieuwe.

Zal de foam van Monnelo het hier goed in doen?

Of is het dan toch handiger om de de lancia van monnelo te kopen? (misschien dat deze foamgun t veel beter doet als die van de karcher?)

Wat is/zijn hier jullie ervaring in?

Het is maar net of je tevreden bent met de huidige foam lans en of je er 50 euro voor over hebt om een betere te kopen. Ben zelf tevreden met mijn Chemical Guys lans(zelfde sproei stuk als van Monello). Maar wat je wel kunt doen is de foam bestellen van Monello en deze eerst proberen, lans van Monello daarna bestellen is zo gebeurd

Alle foam uit de webshop zijn goede foams. De Kärcher foamer geeft alleen wat meer water door dan een "echte" foamgun.

Heb zelf ook de foamlans van karcher en ben er redelijk tevreden over, het schuim blijft lang staan. (Op max schuim stand anders wordt t waterig)
event.webp

Laatst bewerkt door een moderator: