• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam lance voor Kränzle

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.459
193
Utrecht
Ik heb een Kränzle 1152 TS T en ik wil er graag een foam lance voor kopen. Er zijn zoveel verschillende merken dat ik niet weet welke ik moet kopen. Zijn er merken die heel goed zijn of juist heel slecht? Of maakt het allemaal niet zoveel uit en doet elke lance het ongeveer even goed. Ik was van plan die van Monello te kopen, maar die is op Carclean.com momenteel niet leverbaar.
De lance zal gebruikt worden met Adams Car Shampoo.

Koop die van Monello en neem even contact op met CC HQ voor de mogelijkheden
Koppelingetje is los verkrijgbaar, Underbodylance is ook ideaal

Hoi Jansen,

Ik heb na lang twijfelen ook de foam lancé van Monello gekocht, ik heb vorig jaar zo 1 van karcher gekocht en dat is echt ruk vergelijken bij die van van Monello.

Mijn advies geef een paar tientjes meer uit en (kan niet in u beurs kijken) en ga voor de foam gun van Monello.

Dank voor jullie reacties. CC heeft momenteel geen koppeling meer voor Kränzle, dus ik zal even moeten wachten.

Ik geloof ook zeker dat die van Monello goed is, maar er zijn nog veel meer merken, waarvan sommige duurder dan de Monello. Als die dan nog weer beter zijn dan die van Monello dan zou ik ook graag daar geld aan uit geven.

Een duurdere lance dan de Monello is als
... een duurdere HD dan een Kranzle ....

Volstrekt overbodig, je hebt al de top.

Gewoon even wachten.