• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik had helaas hier alleen de Magifoam staan en de Monello foam.

Uit beiden haal ik op zijn hoogst nog twee keer foamen en dan zijn ze op, dus ik moet toch binnenkort weer nieuw aanschaffen.

Ik zal de volgende keer eens wat verschillende foammiddelen in kleinverpakking (als die er zijn) bij jullie aanschaffen, voor opvolgende testen.

Ik zag dat Carclean.com de Magifoam niet meer verkoopt, gaat heel AB eruit of is deze foam met een bedoeling uit het assortiment gehaald?

Nu ik eigenlijk meer te weten ben gekomen over de verschillende foammiddelen (mild t.o.v. aggressief), zou ik zelf eigenlijk twee verschillende foams in mijn assortiment willen hebben.

Naar ik ervan uitga, zullen jullie Monello foam adviseren als onderhoudsfoam, maar welke raden jullie dan aan i.p.v. de Magifoam als foam voor supersmerige voertuigen die toch daarna gepolijst moeten worden?