Hallo,
Wou ook even het resultaat posten van een dagje detailen.
Ben geen pro detailer, maar wil wel dat de auto tip top uitziet.
Daarvoor in een ver en grijs verleden met Autoglym produkten gestart, maar niet zo lang geleden overgestapt naar een mix van Mequiar's , Poorboy's en Clearkote.
Gestart met wassen in de box, daarna nogmaals een handwas gedaan met de 2 bucket methode en weer afgespoeld en afgezeemd. Daarna het leukste werkje... Kleien, dit keer nog met Mequiar's Clay kit, maar heb al een klei kit van Poorboys thuis liggen
Toen gestart met het tig maal opbrengen en oppoetsen van
1. Poorboy's Polish
2. Clearkote Glaze
3. Poorboy's Sealant EX
4. Poorboy's Natty's Paste blue wax.
Meteen de DAP500 uitgeprobeerd en het is zeker een blijvertje. Had wat last van poets swirls en deze zijn een stuk minder geworden. Waarschijnlijk moet ik wat meer moeite doen bij het polishen, maar voor nu ben ik zeker happy met het resultaat.
Maar goed, genoeg genoeg getyped, hier wat pics
Kleur is weer wat donkerder geworden dan voor het poetsen
Wou ook even het resultaat posten van een dagje detailen.
Ben geen pro detailer, maar wil wel dat de auto tip top uitziet.
Daarvoor in een ver en grijs verleden met Autoglym produkten gestart, maar niet zo lang geleden overgestapt naar een mix van Mequiar's , Poorboy's en Clearkote.
Gestart met wassen in de box, daarna nogmaals een handwas gedaan met de 2 bucket methode en weer afgespoeld en afgezeemd. Daarna het leukste werkje... Kleien, dit keer nog met Mequiar's Clay kit, maar heb al een klei kit van Poorboys thuis liggen
Toen gestart met het tig maal opbrengen en oppoetsen van
1. Poorboy's Polish
2. Clearkote Glaze
3. Poorboy's Sealant EX
4. Poorboy's Natty's Paste blue wax.
Meteen de DAP500 uitgeprobeerd en het is zeker een blijvertje. Had wat last van poets swirls en deze zijn een stuk minder geworden. Waarschijnlijk moet ik wat meer moeite doen bij het polishen, maar voor nu ben ik zeker happy met het resultaat.
Maar goed, genoeg genoeg getyped, hier wat pics
Kleur is weer wat donkerder geworden dan voor het poetsen