• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Focus Francorchamps

vosje

Detailing rookie
3 dec 2013
43
0
Vandaag eens een fotoshoot van mijn eigen wagen, die dezelfde beurt kreeg als de audi A6 vorige week. Ik heb geen voor-foto's want dit is mijn wagen, die stond er vorige week ook zo bij en de week daarvoor en daarvoor en daarvoor....altijd topconditie. Wekelijks gewassen, vuil of niet :-) en aangezien het heel de week drooggebleven is buiten was het enige wat ik hoefde te doen was wassen...
Tire gel werd ook vorige week aangebracht,
De pics
P1050336.webp

P1050329.webp

Velgen behandeld met AMP (sorry ivo)
P1050333.webp

P1050335.webp

P1050334.webp

P1050321.webp

P1050322.webp

P1050332.webp

P1050331.webp

P1050327.webp

P1050324.webp

P1050328.webp

P1050326.webp

Dat je je velgen behandelt met AMP is jouw keuze, zover ik weet zijn er echter andere producten die daar beter voor geschikt zijn.

ivo's;348512 zei:
Dat je je velgen behandelt met AMP is jouw keuze, zover ik weet zijn er echter andere producten die daar beter voor geschikt zijn.

hehehe, wist dat je zou antwoorden :-) maar ik volg je raad volgende keer op. I promise :) eerst eens polishen met UP en dan een sealantje erover :)
en mag ik je even terzijde complimenteren met je avatar :-) i love south park :)

IbizaSigno;348526 zei:
Prachtige Focus! :)

Thanx. Kzit ook trouwens altijd te staren naar jouw avatar (fiesta) :) zou hem ook graag wat groter zien. :) vergeleken met mijn eerste fiesta'tje. Was er eentje van 10 jaar oud maja je moet ergens beginnen he. Vorige week een fiesta ST gezien, heb mij ernaast gaan zetten heheh, in da rood, echt sjiek. kom op met die pics ;)

Netjes hoor! :)

Wekelijks wassen ben ik jaren geleden al mee gestopt :-" Niks zo hatelijk als na twee dagen weer een 'zwarte' auto te hebben na een goede wasbeurt (mijn auto is lichtblauw) ;) Ik houd het tegenwoordig bij een maandelijkse wasbeurt en twee keer per jaar een full detail.

Thanx.

1 keer in de maand. Ik zou zot komen. Bij ons is het al heel de week geregend en hij ziet er niet uit. Amai achter een maand :p Met kerstdag spreken ze over droger weer, dus voor we naar familie gaan, nog sochtens eventjes vlug wassen :-) I have to make a presence :)

Schrijf je reactie...