• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Ford S-Max st-line

Prachtige auto @Tomsel !

Ik snap echt niet dat men tegenwoordig liever in een Kuga stapt dan een S-Max. Dit is toch in alles mooier, ruimer, beter rijdend, efficiënter.....ach ik zal die crossover-hype nooit begrijpen ;).
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
@Thomaso , ben ik helemaal met je eens. Moet zeggen dat ik niet alle mpv’s mooi vind. Maar de s-Max is echt wel sportief en dik om te zien in deze uitvoering. Bovendien rijdt het beter dan de suv’s. Heb ook nog gekeken naar een tiguan allspace in R-line trim, maar dat reed minder sportief en deed mij minder qua gevoel dan de s-Max.
 
  • Leuk
Reactions: Thomaso en RoyR
Wat een prachtige Ford is dat zeg, echt een plaatje. En dat is na deze behandeling alleen maar meer geworden!
Mooie werkplek heb je ook, toch wel een droom van me om zo'n plek te hebben om m'n auto neer te kunnen zetten :)
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Zeer nette detail, geweldige kleur ook. Deze komt veel beter tot zijn recht nu!
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel
Dikke S-Max en knap werk! Waarom zou je toch in godsnaam een SUV kopen als gezinswagen als je zoiets kan kiezen!?
Ziet er goed uit, stuurt goed, veel ruimte etc.
Waarom dit segment het afgelegd heeft tegen de hoogpoters, blijft mij een raadsel!
 
  • Leuk
Reactions: Zrobb en Tomsel
Eerste keer dat ik dit verslag lees. Schitterend! :heart_eyes:
Altijd fijn om te merken dat een detailer evenveel aandacht besteedt aan zijn verslag als aan zijn wagen. ;)
En nu blijven jouw inspanningen en resultaten eeuwig bestaan op het internet. (Of althans even lang als dat Carclean zal blijven bestaan, maar daar ben ik niet zo bezorgd om; als ik het goed begrijp, is alleen detailen in je eigen garage met een mondmasker en drie inentingen het enige wat nog mag in Nederland… :mask:)
 
  • Leuk
Reactions: Tomsel