• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foto's rechtstreeks vanaf computer invoegen

inge

Detailing addict
26 nov 2012
928
65
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een zodanige link te maken dat je rechtstreeks vanaf je computer foto's kunt invoegen. Dus zonder het gebruik van bijvoorbeeld Imageshack. Nu moet ik eerst de foto's daar naar toe uploaden alvorens ik ze hier kan plaatsen. Op bijvoorbeeld het Skoda forum kan ik rechtstreeks vanaf de computer de upload doen en moet zeggen dat ik dat een heel stuk makkelijker en prettiger vindt.
Misschien dat de mods hier eens in zouden kunnen duiken...
 
Dat betekent dat je ze dan opslaat op de ruimte gereserveert voor het forum, hetgeen weer meerkosten met zich meebrengt voor de forumbeheerder.

En ik zelf heb liever mijn foto's op 1 bron staan dan her en der op verschillende fora..
 
Dat kan toch ook, even "bestanden toevoegen" aanvinken voor je op "plaatsen" drukt, bestand selecteren en uploaden.....
 
Naamloos_zps038f6bad.jpg
 
Dat van het bestanden bijvoegen had ik gevonden - maar dan zie je de foto's niet meteen en dat vind ik nu juist zo handig.

Vermoed dat het voor het forum niet echt heel veel meer meerkosten met zich meebrengt door de ietwat grotere opslagcapaciteit die nodig is. Maar weten doe ik dat natuurlijk niet zeker.
 
Is niet alleen de data-opslag maar ook de data-traffic waar rekening mee moet worden gehouden:
elke keer dat je het bestand bekijkt welk op CC-harddisk staat kost je dit traffic, dit wordt niet meegeteld indien het van een externe bron afkomstig is
( tenminste zo heb ik het altijd begrepen ).

Wat betreft niet meteen zichtbaar: gewoon plaatsen en daarna indien noodzakelijk je eigen bericht aanpassen ( middels knopje "bewerk" )