• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Frankie

frankie

Detailing rookie
24 jun 2008
62
0
Hi All,

Frankie hier, ook maar eens aangemeld. Hoop bekende "gezichten" van diverse ander fora.

Ben momenteel in't bezit van een prachtige Cooper S die ik met veel plezier regelmatig "detail". Lekker klein autotje dus zo klaar :D. Nieuwe plannen staan echter op stapel want ik ga weer terug naar m'n oude liefde :heart_eyes:. En dus staat de Mini te koop.

Hieronder wat fototjes:
DSC00195.jpg

DSC00194.jpg

DSC00196.jpg

DSC00198.jpg

DSC00199.jpg

DSC00204.jpg

DSC00202.jpg

DSC00197.jpg

DSC00212.jpg
 
De steenslag is minder erg dan het op de foto eruit ziet hoor, gelukkig. Staat ook al ruim 113.000km op het klokkie dus een beetje steenslag is best begrijpelijk. Zelfs de originele voorruit zit er zelfs nog in, das wel een unicum in MINI land rofl, meeste hebben toch al wel een paar nieuwe voorruitjes gehad.

DSC00207.jpg


M'n oude liefde is Alfa Romeo:heart_eyes: en een 147 GTA staat op het lijstje :ja , dus als iemand nog een MINI wil....;)
 
Jeroentje zei:
Gut e gut...

Welkom dan :D

Word wel nodig tijd voor die GTA hoor.... die "Tonka by bmw" kan absoluut niet meer! :grinning:

Ik hoop voor 10 aug. Jeroentje! Krijg al wel wat reacties op de Mini maar nog niks concreets. Zodra die verkocht is, kan het snel gaan.....:cool:
 
Jeroentje zei:
Hebbie nu al een beetje leuke gta gespot dan? :roll

D'r staan er nu nou ook niet bepaald veel te koop in die trend:weetniet

En zou zeker leuk zijn voor 10 aug. Zal dit x toch je hand gaan schudden dan :p

Ik heb er nu 2 op het oog Jeroentje. Eentje bij Het Autohuis in Koog a/d Zaan en eentje in Goes bij Automondo. Dus hopend op een snelle verkoop rofl
 
Oei, dan zeg ik de auto van koog a/d zaan, rijd je door naar goes en neem je daar de kilometerstand van over + de interieurwissel
(maar ergens komt mij die blauwe bekend van voor... ex-clubber?) :weetniet
 
Jeroentje zei:
Oei, dan zeg ik de auto van koog a/d zaan, rijd je door naar goes en neem je daar de kilometerstand van over + de interieurwissel
(maar ergens komt mij die blauwe bekend van voor... ex-clubber?) :weetniet

Sja, die in Koog a/d Zaan heeft meer opties (alarm af fabriek, schuifdak, Nav+), maar is ouder en heeft meer kilometers gemaakt. Prijsverschil van €3500 vind ik aanzienlijk. Dus die in Koog a/d Zaan staat bovenaan het lijstje, als die mooi en strak is zal het die wel worden.

Ik vind trouwens dat zwarte met blauwe leer wel erg gaaf bij de blauwe lak passen.


@ Marcus: Thnx!
 

Vergelijkbare onderwerpen