• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Frankv

Frankv

Detailing addict
3 feb 2018
6
63
53
Ben al een aantal weken aan het lezen op dit forum en nu wordt het tijd om me toch maar eens voor te stellen. Ik ben Frank, midden 40, getrouwd en 2 kids. Altijd al liefhebber geweest van Italiaanse auto's. Sinds enkele weken een nieuwe Alfa Giulia in de garage in de kleur Blue Monte Carlo. Verder in het bezit van een leuke hobby auto: Fiat Barchetta in de kleur Aubergine. Tot slot staat er ook nog een Alfa Mito in de garage

Tot vorige maand heb ik mijn auto's regelmatig door de wasstraat gereden. Maar nu met de nieuwe Giulia in de garage en veel informatie heb ingewonnen op dit forum, besloten dat de wasstraat voortaan verboden gebied is geworden. Een eerste bestelling gedaan bij Carclean middels een fatsoenlijke shampoo (BTBM), een wash mitt en een drying towel. Wat een genot om hiermee de auto te wassen! Het "virus" is hiermee toegeslagen: vandaag komt als het goed is mijn tweede bestelling binnen: de DAP 900v3 starterskit Power pack, de non-ferro van Monello en Collinite 845.. Om hiermee goed aan de slag te kunnen heb ik me maar meteen opgegeven voor de clinic op 24 februari.

Mijn plannen voor de komende tijd:
- De Giulia goed beschermen met de Collinite 845.
- De lak van de Mito is in slechte staat. Veel lichte krassen (dankzij de hond toen zij nog puppy was....) en vrij veel steenslag door de vorige berijder. Ik hoop bij deze auto leuke resultaten te kunnen behalen.
- De Barchetta staat momenteel nog in de winterstalling (mag alleen buiten komen vanaf de lente en alleen als het droog is). Lak is in redelijke staat, maar helaas zit op de achterklep een vlek van ingebrande vogelpoep.

Alle tips zijn welkom !!
Oh ja, heb ik al vermeld wat een geweldig forum dit is ? Wat een informatie is hier te vinden !!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
565D3633-63E5-4CFD-9832-6A94443B8CDE.jpeg
A5D2BE82-D0E4-4C24-90ED-41A6DAD393B4.jpeg
Oh ja, foto’s worden gewaardeerd dacht ik.:cool:
 
Welkom Frank, fraaie bolide die nieuwe Giulia en ook een dankbare kleur om te detailen. Zo te zien alle juiste stappen/beslissingen genomen om de auto's netjes te houden/maken. :heart_eyes:
 
Dank voor de leuke reacties. Ik kijk uit naar de DAP clinic om vervolgens aan de slag te kunnen !