• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Freaky1975 stelt zich voor

Lachûh! Wordt een gezellige janboel heb ik het idee... ik ga alleen niet meeëten, mijn broertje is jarig, daar ga ik 's avonds heen.

En ehhhh alsjeblieft geen "Goeiemoggeltaal" in mijn topic, ja? That's beneath us... rofl
 
Moest natuurlijk ook even bij jou komen buurten...
Welkom en stoere GTI!
Het is hier zo'n beetje het gezelligste en vooral vriendelijkste forum
wat ik tot op heden (en dat zijn al aardig wat jaartjes IT, geloof me) ben tegengekomen.
Ik hoop dat we dat met elkaar nog lang zo zullen houden. Proost en nogmaals welkom!

Greetz,
Hybrid
 
Thanks!

@Joost: ik zou je stelling "mensen met dezelfde passie voor detailen" toch een beetje willen bijstellen. Ik durf zelfs te stellen dat ik hier de enige ben die geen passie voor detailen heeft. Ik ben wel geïnteresserd in hoe het allemaal werkt, maar detailen is absoluut (nog) geen hobby/obsessie van me. Ik ben zijdelings dit forum opgerold in de testfase, via Dana (van Tim) die is een vroegere klasgenoot van me. Ik ben blijven hangen om de sfeer en de autogekte, want dat is zonder meer wat ik met al deze detailers gemeen heb, liefde voor al die hoestbuien op 4 wielen! ;)
 
Maar wat niet is kan nog komen!!

En mensen zonder die passie zijn natuurlijk ook welkom. Daar hoeft geen twijfel over te bestaan.

Ik kijk ook al een beetje uit naar de meeting. Lijkt me reuze gezellig om de mensen achter hun pc eens te ontmoeten.

Joost
 
Ja, leuk is dat! Ik heb Tim, Dana en Bert al ontmoet bij Carclean, Stimpy68 (Adrie) was er toen ook, maar de rest heb ik ook nog nooit gezien. Wel humor, ik parkeer die ouwe rammelkast van mij zo achter Tim z'n R8... :D
 
Ach, het blijft een VAG-product hè... Ik zeg wel dat t de ouwe lelijke oudtante van zijn auto is... rofl