• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fred stelt zich voor..

freddyevo2 zei:
Dat is wel mogelijk! Op 13 juni 2011 (2e pinksterdag) is er een Lancia Delta Integrale meeting in Beesd. Ik ben er zeker bij, en ik neem aan dat Peter (peerlancia) ook weer aanwezig is (moet eigenlijk wel, omdat hij zijn titel in zijn klasse (16V) moet verdedigen). Peter won dit jaar in zijn klasse, terwijl ik 2e werd (voor het 2e achtereenvolgende jaar]-0 ) in de Evo-klasse. Overall werd ik ook 2e. Aankomend jaar ga ik voor de winst:party: . Vond het wel leuk dat Peter de winnaar nog wees op een aantal hologrammen:-"
Overigens is ook een deel van de Ferrari-club uitgenodigd voor deze meeting.

Hey hallo Fred,

Welkom op dit Forum.
Ik had afgelopen jaar al wel door dat je interesse toonde in diverse produkten en hun verwerking,dus ben dan ook niet verbaasd dat je jou eigen aangemeld hebt:cool: .

Ik ben nu niet meer de enigste met een integrale, maar ik ben nu ook niet meer de enigste;) .

Ja we wonen met heel veel plezier in lommel en alles gaat voorspoedig.

Je gaat hier veel lees en kijk plezier beleven,je zult zien dat als je vragen hebt oid, snel antwoord gaat krijgen:ja .

-Wat betreft die flex,die zou ik nog maar eens even in de kast laten liggen.
Voor jou auto`s is een DAP meer dan afdoende,vrijwel foolproof(kl#tewoord),en zeker voor de zeer zachte lak van de EVO!

-Wat betreft dat jij vorig jaar net naast de winst greep in jou klasse,vond ik ook onterecht!
Maar waarschijnlijk vond het gros een zowel een technisch als optisch getunde EVO mooier dan een optisch origenele(wat veel mooier en moeilijker is).
Maarja niet iedereen denkt het zelfde zeg maar.

Fred ik weet zeker dat met de spulletjes van CC en veel liefde de wagen er zeer zeker nog schoner en mooier gaat worden.


Oja Fred, ik weet dat je graag mooie foto`s maakt.
Dus een review of showoff kunnen we wel van jou verwachten in de toekomst:-"
Peter.
 
@ peerlancia
Ga morgen (komt ook m'n salaris weer binnen) de Polishing Power DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition bestellen en nog wat Monello kompressor pads en de poorboys Trim Restorer en Dodo Juice Red Mist,en,en,en........(hoezo detail-virus).

En wat betreft de foto's, gaat helemaal goed komen!!!
 
bij deze de beloofde foto(s) van mijn collectie
dscn1183y.jpg

Teigetje geeft vast aan wat haar voorkeur is:heart_eyes:
dscn1181s.jpg
 
@Freddy

Nou Fred dat is een serieus begin,dan weet ik wel hoe het verder gaat;)

Verder valt me op dat je veel spullen van Meg`s hebt.

Peter.
 
@peerlancia

Heb inderdaad veel spullen van Meguiar's omdat ik inmiddels al twee keer rechtstreeks (via ebay) uit de U.S.A spullen heb laten overkomen. Je moet alleen zorgen dat het totaalbedrag onder de €150,- blijft (inclusief verzendkosten), anders moet je invoerrechten gaan betalen. maar het kan heel veel schelen met de nederlandse prijzen. Bijvoorbeeld een 6,5 inch polijstpad kost in NL ongeveer €34,- en in de USA $11,40 (=€8,60). Op de foto staat ook een sprayfles quick-detailer (1 liter, bestaat hier niet eens) kost $7,89 (=€5,95). Kan je dus nagaan wat Meguiar's hier in europa erop verdient. Maar voor de grote verpakkingen zoals apc-plus, wheelbrightener, Hyper-wash ga ik zeker gewoon bij Carclean bestellen. Is te zwaar om uit de USA te bestellen (luchtvracht). Heb net vandaag ook weer voor €300,- aan spullen (oa de DAP-900,Red Mist,PB Trim Restorer,div Monello pads)van CC binnengekregen
 
Ja het is bekend dat o.a. de Meguiar's produkten overseas goedkoper zijn,maar daar kan CC niks aan doen want die moeten hun prijzen hanteren.
Maar dat is ergens in een topic nog wel terug te lezen.

Maar volgens mij zijn er bvb veel DoDo produkten die hier kosten in euro`s wat ze in England in ponden rekenen..

Mijn bescheiden mening is dat veel personen een aankoop doen van een bepaald produkt omdat ze daar een gevoel mee hebben,bvb door marketing of gewoon omdat ze het aanspreekt.
Niks mis mee,zo gaat het nu eenmaal.
Heb ik ook,zo gaat mijn voorkeur nu eenmaal uit naar DoDo (mooie verpakkingen,ruikt lekker,super fijn te verwerken,prijs/kwaliteit,en ik heb er een beetje het surf gevoel bij;))

En als je hier op het forum veel leest(vooral de gebruikers ervaringen) dat een bepaald produkt zeer goed is bevonden,dan wil je dat misschien de eesrt volgende keer proberen.
Dan kan het zomaar gebeuren dat je een tijd later een hele zwik aan verschillende merken bezit waarvan je vind dat die het beste werken voor jou(spreek uit ervaring).

Zo vind ik dat de produkten waar ik nu mee werk perfekt voor mij zijn,ondanks dat het vele merken door elkaar zijn.

Een van de nadelen die ik hiervan ondervind is dat er soms geen Gallons te verkrijgen zijn van je Favo merk.

zucht...

Ik moet toegeven ook ik ben besmet.
 
Dank je wel Tim :)^ . Maar gaat er met de hulp van jullie nog veel beter uitzien. Er zullen nog vele bestellingen bij Carclean volgen;)
Nog bedankt voor het:kado
Bij deze alvast de beste wensen voor 2011!
 
welkom Fred!

je hebt al een mooie collectie maar je intergrale is nog vele malen mooier:heart_eyes: :heart_eyes:

met al je bestelde producten en juiste manier gaat je intergrale echt de show stelen!

Gr
Pastra-v6