• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fred stelt zich voor..

freddyevo2

Detailing chief
10 okt 2010
410
78
58
Almere
Ik ben Fred, 45 jaar, van beroep vrachtwagenchauffeur /verkoopmedewerker bij een stukadoors-en afbouwgroothandel, en woonachtig in Almere. Ben altijd een fervent autopoetser geweest, echter altijd met de reguliere poetsmerken gewerkt zoals de bekende merken Valma,Turtle, en Sonax :weetniet
Dit is de auto waar ik dagelijks mee naar m'n werk ga: Peugeot 207XS 1.6VTi (120pk):
dsc0163copy.jpg


De reden dat ik mij wat meer ben gaan interesseren voor de betere produkten is het lidmaatschap van de Lancia Club Nederland en de daaruit voortgekomen workshop die ik bij Meguiar's in Baarn heb mogen genieten. Ik ben namelijk ook nog in het bezit van een Lancia Delta Integrale Evo 2 "Blu Lord"
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]