• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fred stelt zich voor..

freddyevo2

Detailing chief
10 okt 2010
410
78
58
Almere
Ik ben Fred, 45 jaar, van beroep vrachtwagenchauffeur /verkoopmedewerker bij een stukadoors-en afbouwgroothandel, en woonachtig in Almere. Ben altijd een fervent autopoetser geweest, echter altijd met de reguliere poetsmerken gewerkt zoals de bekende merken Valma,Turtle, en Sonax :weetniet
Dit is de auto waar ik dagelijks mee naar m'n werk ga: Peugeot 207XS 1.6VTi (120pk):
dsc0163copy.jpg


De reden dat ik mij wat meer ben gaan interesseren voor de betere produkten is het lidmaatschap van de Lancia Club Nederland en de daaruit voortgekomen workshop die ik bij Meguiar's in Baarn heb mogen genieten. Ik ben namelijk ook nog in het bezit van een Lancia Delta Integrale Evo 2 "Blu Lord"
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Deze, voor mij ultieme auto wordt echt door mij gekoesterd en alleen het allerbeste is goed genoeg. Ik heb dus al heel veel spullen van Meguiars, poorboy's, en Dodo Juice besteld, maar ben al echt door het detailers-virus besmet want m'n wish-list bedraagt nóg 70 artikelen8-()) Ik zal binnenkort nog een foto maken van de artikelen die ik al heb. Stom genoeg zit daar ook een Flex-rotary bij (L3404 VRG). Valt toch wel tegen om daar direkt goed mee te werken; Heb als oefen-object de kabine van m'n vrachtwagen gedaan, is gelukkig een hele verbetering geworden, maar heb me voorgenomen om eerst maar eens heel bedreven te worden in het werken met een DAP. Ga dus binnenkort de DAP 900 bestellen:party:
Voor de rest denk ik dat ik nog wel één of twee clinics zal gaan volgen bij CC. Leer ik gelijk nog wat mede-detailers kennen. Overigens ken ik er al één: Peerlancia ook een lancia clublid:)^
Overigens moet de Lancia nog flink aangepakt worden, want de lak zit vol met swirls, en zelfs hologrammen. Ik zie dit echter niet als een goed projekt om mee te beginnen, eerst wat ervaring opdoen met andere auto's en ondertussen veel, heel veel lezen op dit forum.

Groeten,Fred
 
Dat franse tupperware apparaat doet me nix :)_[] ........maar die ras italiano is uber, man man, wat een kwijlbak! :cool:
 
Welkom Fred !
Ik wens je nog véél detailplezier toe, maar het is inderdaad beter om eerst met een andere wagen te starten.
Al kan je met een DAP bij 'normaal' gebruik en de juiste producten en pads weinig fout doen ...
Die Lancia is écht prachtig! Zag zo is eentje van me wegscheuren ... ( ik was met de moto) , toen viel m'n mond open van verbazing wat betreft zijn acceleratievermogen. 8-())

Succes !
 
Welkom,

Nu al een heel mooie auto die Lancia, kan je nagaan wat dat wordt na een detailbeurt.
Veel plezier op het forum en met de auto's

Hans
 
Welkom!

Kleur van de Peugeot is niet helemaal mijn smaak, maar wel weer lekker anders dan zwart en grijs. Maar de Lancia is wel echt en topper.
 
BlackPassat zei:
Welkom Fred.
Je Lancia wil ik weleens samen met die van Peerlancia zien, dat is pas g*yl.
Dat is wel mogelijk! Op 13 juni 2011 (2e pinksterdag) is er een Lancia Delta Integrale meeting in Beesd. Ik ben er zeker bij, en ik neem aan dat Peter (peerlancia) ook weer aanwezig is (moet eigenlijk wel, omdat hij zijn titel in zijn klasse (16V) moet verdedigen). Peter won dit jaar in zijn klasse, terwijl ik 2e werd (voor het 2e achtereenvolgende jaar]-0 ) in de Evo-klasse. Overall werd ik ook 2e. Aankomend jaar ga ik voor de winst:party: . Vond het wel leuk dat Peter de winnaar nog wees op een aantal hologrammen:-"
Overigens is ook een deel van de Ferrari-club uitgenodigd voor deze meeting.
 
Winnaar op een show mét hologrammen:confused: Poeh daar zaten geen detailers in de jury zeker?
Wel bijzonder dat wij nummer 1 en 2 van Nederland op ons forum hebben.
Succes dit jaar.