freddyevo2 zei:Dat is wel mogelijk! Op 13 juni 2011 (2e pinksterdag) is er een Lancia Delta Integrale meeting in Beesd. Ik ben er zeker bij, en ik neem aan dat Peter (peerlancia) ook weer aanwezig is (moet eigenlijk wel, omdat hij zijn titel in zijn klasse (16V) moet verdedigen). Peter won dit jaar in zijn klasse, terwijl ik 2e werd (voor het 2e achtereenvolgende jaar]-0 ) in de Evo-klasse. Overall werd ik ook 2e. Aankomend jaar ga ik voor de winst . Vond het wel leuk dat Peter de winnaar nog wees op een aantal hologrammen:-"
Overigens is ook een deel van de Ferrari-club uitgenodigd voor deze meeting.
Hey hallo Fred,
Welkom op dit Forum.
Ik had afgelopen jaar al wel door dat je interesse toonde in diverse produkten en hun verwerking,dus ben dan ook niet verbaasd dat je jou eigen aangemeld hebt .
Ik ben nu niet meer de enigste met een integrale, maar ik ben nu ook niet meer de enigste .
Ja we wonen met heel veel plezier in lommel en alles gaat voorspoedig.
Je gaat hier veel lees en kijk plezier beleven,je zult zien dat als je vragen hebt oid, snel antwoord gaat krijgen:ja .
-Wat betreft die flex,die zou ik nog maar eens even in de kast laten liggen.
Voor jou auto`s is een DAP meer dan afdoende,vrijwel foolproof(kl#tewoord),en zeker voor de zeer zachte lak van de EVO!
-Wat betreft dat jij vorig jaar net naast de winst greep in jou klasse,vond ik ook onterecht!
Maar waarschijnlijk vond het gros een zowel een technisch als optisch getunde EVO mooier dan een optisch origenele(wat veel mooier en moeilijker is).
Maarja niet iedereen denkt het zelfde zeg maar.
Fred ik weet zeker dat met de spulletjes van CC en veel liefde de wagen er zeer zeker nog schoner en mooier gaat worden.
Oja Fred, ik weet dat je graag mooie foto`s maakt.
Dus een review of showoff kunnen we wel van jou verwachten in de toekomst:-"
Peter.