• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail]Jaguar XKR MY2007

Ben ook benieuwd met wat het dak beschermt is?? En welk product hebben jullie gebruikt om het leer te beschermen tegen het nat worden bij open rijden?
 
Idd een zeer fraai resultaat ! 8-())

Om duimen en vingers af te likken ! Een streling voor het oog...ik zou nog uuren kunnen schrijven (maar liever niet hoor ik al :-b )

Prachtig gedaan heren van cc !
 
heel mooi.
Welke polijstmiddelen hebben jullie hiervoor genomen +pad? of heb ik hierover heen gelezen?:confused:

Nog een rare vraag; welke camera+lens+filter +software gebruiken jullie? geweldige foto''s maken jullie en zou dit ook wel willen met mijn show off's
 
Polijstmiddelen zijn van Monello geweest.

Camera die bij deze show-off gebruikt is is van mezelf: Canon 50D met 10-22, 17-85 en een 50mm prime lens.
Filters zijn van diverse merken (alleen uv filter gebruikt) en software is Elements 10.
 
Ik gok Fabric Guard.

Prachtig prachtig... kan echt zien dat jullie profs zien. Ongeëvenaard resultaat altijd.
 
Het was volgens mij de Weatherproofer van Meguiar's en Gliptone voor het leer.
 
Om even voor een ander sprekend: wat ik er van weet is dat de klant het bepaald, uiteraard wordt deze bijgestaan door deskundig advies vanuit Diventa Bella.
Gezien het feit dat de quartz voor een goede en lange bescherming zorgt en je zelf erna goed kan bijhouden ( en zga laatste trend is ), is het vrij logisch dat de klant hierom vraagt.
Indien de klant anders wenst dan krijgt hij dit gewoon.
Nogmaals: dit is wat ik er van vernomen heb, indien verkeerde interpretatie van mijn kant dan zal het vanzelf gerectificeerd worden
 
Bimmerf11;311537 zei:
Mooi werk! Gebruiken jullie altijd de cQuartz als "laatste"
Wat mk-us zegt:
Dat is aan de klant, we geven de opties en de klant beslist uiteindelijk.