• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full detail van een motorfiets

Ik gebruik gewoon de Monello polijstmiddelen en lcc spot bufs op mijn motoren :-"

BH en WD gaat ook allebei super! Aftoppen met een mooie wax en je kan weer heerlijk genieten :love

Zoekt en gij zult vinden:

https://forum.Carclean.com/cc_postst2625/Honda-CBR600F-MY-99.aspx

;)

Ondanks dat ik toen niet gekleid hebt, kun je alles op de motor gewoon kleien, ook de stickers.

Thanx

eneuh stimpy ik kwam het te laat tegen je stuk over je cbr l (lees was te lui om echt te zoeken):-"

drive safely :cool

Nog enkele tips van mijn kant:

- Vermijd gladmakers op het zadel. Natural look van Poorboy's is zeker geschikt, wel goed nawrijven
- Vergeet de ketting niet opnieuw te smeren, bij voorkeur met witte kettingspray, nadat hier ontvetter oid is opgekomen
- Verwijderen van kettingvet kan erg goed met Super Degreaser of Tar & Glue remover, APC is hier niet sterk genoeg voor.
- Gebruik geen bandengel op een motor, om bruine banden te behandelen kun je ook deze inspuiten met Super degreaser, daarna goed afspoelen!
- Voor het eventueel polijsten van uitlaatbochten gebruik ik liever "Wondersteen". Werkt erg goed! Zware verontreiging kun je wegschuren met schuurpapier maar voorzichtig met grofheid, ik ga nooit lager dan P2000.
- Werk de tank bij voorkeur af met C-Quartz, dit helpt nieuwe swirls te voorkomen.
- Het polijsten van een plexiglasscherm kan gewoon goed met Mezzo en Finale, werk deze echter af met een Plastic Sealant. Zodoende gaan de vliegen die hier hun dood vinden makkelijker eraf bij de volgende poetsbeurt. Dit zorgt ook weer voor minder swirls.