• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fuske stelt zich voor

fuske

Detailing trainee
19 aug 2014
30
27
Bij deze wil ik me even voorstellen, mijn naam is Tom aka Fuske, 26 jaar en kom uit noord-limburg.
Langzaam maar zeker ben ik me meer gaan verdiepen in de cardetail wereld. En na het handmatige werk wil ik nu ook de stap richting het machinale werk gaan maken.
In aanraking gekomen met cardetailing op mn 19e toen kocht ik mn toen al 3e auto en ging ik de cartuning shows af met mijn Civic, dus altijd netjes in de wax zetten etc.
Helaas hier afscheid van moeten nemen en een wat saaiere auto moeten kopen.. Sinds begin dit jaar heb ik eindelijk weer een auto waar ik zorg aan wil besteden :) Een BMW 3-serie E90 uit 2007 in de kleur Sparkling Graphite, erg mooie kleur al zeg ik het zelf, donker grijs met een soms paarsachtige schijn er op.

Op dit moment heb ik al in huis en uitgevoerd:
- Collinite 845 wax
- Poorboys QD+
- Meguiars Clay bar + QD
- Meguiars Gold class shampoo(maak de overstap naar Poorboys denk ik)
- Poorboys Spray en Rinse wheelcleaner

Op korte termijn wil ik nog de DAP900 aanschaffen en beginnen met het machinale werk. Ik zoek hier eigenlijk nog wat opstarthulp bij dus is er iemand uit de regio limburg die me op weg wil helpen hoor ik dat graag :)

Hier nog een fototje van mijn huidige auto:
f1d4jo.webp

2rxir9s.webp

Hallo Tom,

Welkom.
Inderdaad een mooie Beamer.
Mooi, die zwarte nieren en sierlijsten!

Qua kleur een heerlijke auto om te poetsen.

Hallo Tom van harte welkom op het forum. Een prima idee om een DAP900 te gaan kopen. Vergeet niet om op het forum je goed in te lezen over het machinaal extern behandelen van je auto.
Op het onderdeel "complete externe behandeling " worden allerlei stappen en mogelijkheden toegelicht. Je ziet wat er allemaal kan en hoeveel verschillende producten er beschikbaar zijn.
Je hebt inmiddels al het nodige aangeschaft, maar er zal naast de aanschaf van de DAP nog het nodige bij moeten komen. Het mooiste zou zijn als er al een ervaren iemand bij jou in de buurt woont die je op weg wil helpen.
Ik wens je veel succes bij je volgende stappen.

Ik ben daarom ook van plan om het complete power pack te gaan kopen. Zo heb ik als het goed is alles om mee te beginnen.
De het topic externe behandeling heb ik inmiddels al uitgebreid bestudeerd. En de daarvan de meeste ook al toegepast op het DAP gebruik na.
Volgens mij hoeft er na zo'n powerpack weinig anders te worden aangeschaft als ik het goed heb..