Ik snap niet zo goed waarom de werkwijze van garages word aangevallen... maar misschien lees ik ergens overheen.
Want zo ver ik het begrijp wil hij het zelf aanbrengen. Dan zijn garages toch helemaal niet aan de orde?
Misschien dat dit bij sommige heel hoog zit ofzo!
Verder proef ik een hoog "wat een boer niet kent vreet hij niet" gehalte. Hoe kan je nou adviseren iets niet te gebruiken wanneer je het product niet kent?!? (Op 1 reactie na)
Ik zou zeggen probeer het! Je heb het product al, dus wat kan je verliezen? Pak eerst alleen je motorkap aan, en doe een test!
Is het niks dan polijst je hem even strak en zet je hem alsnog in de Mohs.
Verder... waarom kan het niet breder inzetbaar zijn? Ik gebruikt cancoat ook op kunstof en dat werkt uit de grote kunst! En het kan ook op velgen. (Op ruiten ga ik het niet smeren)
Ik vraag me eerlijk gezegd wel eens af hoe exclusief die dure coatings zijn... zal het echt in eigen huis gebrouwen zijn? Of zal er in het verre oosten een fabriek zijn die een coating maakt en in verschillende flesjes spuit?
Wie het weet mag het zeggen![]()
Ja daar heb je een Punt. Zero99 heeft als enige echt ervaring met G3. Aan de hand van zijn ervaring zal ik wel Mohs op mijn auto aanbrengen. G3 zal op de motor gaan en mijn kunststof kozijnen![]()
Verder proef ik een hoog "wat een boer niet kent vreet hij niet" gehalte. Hoe kan je nou adviseren iets niet te gebruiken wanneer je het product niet kent?!? (Op 1 reactie na)
Ik vraag me eerlijk gezegd wel eens af hoe exclusief die dure coatings zijn... zal het echt in eigen huis gebrouwen zijn? Of zal er in het verre oosten een fabriek zijn die een coating maakt en in verschillende flesjes spuit?
Als de Mohs is beading en sheeting beter is, lijkt de G3 mij niet veel waard.
Want dit vind ik ook bij de Mohs niet zo geweldig als bij de andere Gyeon coatings. Want voor die reden leg ik altijd nog een laagje cancoat over de Mohs.
Maar waarom is de Mohs meer werk om aan te brengen? Je brengt het aan, en je neemt het af.. lijkt mij dat dit bij beide coatings het zelfde is?!? Of is er iets extra's wat je bij Mohs doet? Na elke laag een dansje ofzo?
Het is niet of de Mohs moeilijk afneemt ofzo.
Want dit vind ik ook bij de Mohs niet zo geweldig als bij de andere Gyeon coatings. Want voor die reden leg ik altijd nog een laagje cancoat over de Mohs..