• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Garagepoort polishen

SupplelyFiend1

Detailing rookie
5 apr 2014
3
0
Hallo,

Mijn garagepoort staat vrij zuidelijk gericht en hierdoor is de blauwe kleur afgetrokken en dus heel wat doffer geworden. Nu dacht ik eraan om deze te glazen en daarna een waxlaag aan te brengen. Onderstaande link heeft een vergelijkbare situatie.

http://www.meguiars.be/forum/showthread.php?1757-garagepoort

Aangezien ik toch glaze en wax moet hebben voor mijn auto, zou ik een het eens proberen.

Ik zou hiervoor de [h=1]Poorboys World - Black Hole[/h] gebruiken aangezien ik zeer tevreden ben van de Poorboys World producten.

Zijn er mensen die al iets vergelijkbaars geprobeerd hebben en positieve ervaringen hebben of dit totaal afraden?

Alvast bedankt en fijn weekend.

Als je een pure cleaner hebt (PB Pro Polish bijvoorbeeld) of een All In One product (Auto Finesse Tripple oid) zou ik die eerder nemen dan alleen een glaze.... Daarna sealen/waxen is altijd een goed idee.

ivo's;n391556 zei:
Als je een pure cleaner hebt (PB Pro Polish bijvoorbeeld) of een All In One product (Auto Finesse Tripple oid) zou ik die eerder nemen dan alleen een glaze.... Daarna sealen/waxen is altijd een goed idee.
Bedankt voor je antwoord, je zou dus eerst de polish aanbrengen, dan de glaze en afwerken met een wax?
De polish kan ik ook voor de wagen gebruiken dus dan ga ik die gewoon meebestellen.

Qua hoeveelheid aan producten zal dit per garagepoort ongeveer hetzelfde als een wagen zijn zeker? Of zelfs iets minder als je de oppervlakte bekijkt. Zou ik met 500ml polish en glaze en 250 ml vaste wax genoeg hebben voor 2 wagens en 2 poorten enkele malen te behandelen? Fijne zondag