• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Namens Het Zonnetje en mij fijne feestdagen voor iedereen en ook veel poetsplezier!

Meer Croo.webp

IMG_4522.webp

IMG_4521.webp

@Ester Met zusjes neefjes en nichtjes van Het Zonnetje, bedoel ik dus Mii's, Up's en Citigo's, die dus allemaal van de zelfde lopende band bij Skoda komen. (ondanks dat er 3-deurs en 5-deurs uitvoeringen zijn, en bijvoorbeeld bumpers, gril en achterste zijruiten iets andere vormen hebben). Een Fox is oorspronkelijk een Polo voor de Braziliaanse markt, als voorlopers van de Mii, zie ik eerder de Arosa en de Lupo.

• Geweldig
Reacties: Ester
@Cordoba ja nu je het zegt, inderdaad de Arosa en Lupo zie ik ook meer als voorlopers van de Mii.
Ik kon de Fox eigenlijk niet goed plaatsen. Dat wist ik niet, dat die van oorsprong de Polo voor de Braziliaanse markt was!