Het Zonnetje heeft de afgelopen weken het leven gevierd op vakantie naar bos en hei. Het resultaat behoeft verder geen toelichting:
Volgens
@Drifter is dit “licht vervuild”, maar ik zou het toch als Zeer Vies omschrijven.
Bij terugkomst van de vakantie natuurlijk onmiddellijk de wasbox opgezocht gewapend met de foam,
Non Ferro en de velgenhandschoen.
Dat nam al iets van de spanning weg, maar echt rustig was het nog niet. Wat een rare hobby is dit toch.
Vandaag eindelijk de kans en zon (!) om Het Zonnetje weer ECHT te wassen.
Uit enthousiasme heb ik nog even een stoeprand geaaid met mijn velg. Helaas was de stoeprand minder vriendelijk.
Schuin rechts boven de ventieldop zit nu een mini schram. Maar vergeleken met de enorme schram onderaan (en om onduidelijke redenen is het daar ook erg vies en ik krijg het niet schoon), die er bij aankoop al zat, valt deze helemaal in het niet
Nu kom ik tenminste enigszins schoon aan op de condoleance vrijdag.
Maar natuurlijk moest er ook nog even Gummi op de banden. En zoals ik van Gerbrand/
@Bumpy geleerd heb, even de auto een stukje verreden zodat ik de gehele band kon behandelen.
Het Zonnetje is weer schoon. En Gebrand, bedankt voor je gezelligheid, je goede tips, en zeker na vandaag: die nieuwe velgen komen er. Beloofd.