• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik jij Tapatalk nog?

Gebruik jij (nog) Tapatalk?

• Nee, nooit gebruikt

• Nee, inmiddels niet meer

• Ja, en dat heeft voor mij een meerwaarde

• Ja, maar zonder Tapatalk zou ik ook prima kunnen

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.814
200
Berkel en Rodenrijs
Ons forum biedt al lange tijd ondersteuning voor Tapatalk. We vragen ons echter af of dit nog actief wordt gebruikt. Mocht Tapatalk worden uitgefaseerd, zouden gebruikers dan tevreden zijn met de reguliere webversie? Deze biedt immers ook functionaliteiten zoals push-notificaties.

Nee, nooit gebruikt.
Ik gebruik de mobiele versie en kan, als ik wil, ook de desktop versie op de telefoon gebruiken. Echter heeft de mobiele versie mijn voorkeur, puur uit gewenning.
Push notificaties krijg ik vanzelf (mits je dit hebt aangevinkt).

De enige reden dat ik ooit van Tapatalk heb gehoord is dat er op andere fora door andere gebruikers gezeurd werd dat het 'onmisbaar' voor ze zou zijn.
Heb het ooit weleens geprobeerd, maar vond het vergeleken met gewoon in de browser lezen (desktop cq. mobiel) op zijn zachtst gezegd nogal ondermaats.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Vroeger was ik Tapatalk gebruiker. Maar de laatste 5 jaar ofzo, heb ik er niks meer mee gedaan. Gebruik gewoon de web versies van forums. Werkt voor mij prima.

Ja ik gebruik het nog. Voordeel: heel wat fora zitten zo ‘samen’ en als ik eens tijd heb, ga ik door alle fora in 1 keer.

De push meldingen is niet waarom ik het doe :)

Jaren terug tapatalk af en toe op de telefoon gebruikt, maar nooit intensief. Voor mij was tapatalk beter dan niets, maar de voorkeur gaat uit naar de gewone webversies.