Mijn vader vroeg mij of ik het dakje van zijn VW Kever wou detailen aangezien deze in slechte staat is vergeleken met de rest van de lak.
Net of de lak te schraal gespoten is op sommige plekken
Leek mij ook een uitdaging voor mezelf aangezien dit de 2e Dap ervaring word.
Dus gisteren begonnen met het karwei maar zoals jullie wel weten is het dak zo bol als maar kan en aan de zijkant opstaande randen.
Met resultaat dat je met de machine pad niet goed in de hoeken kunt komen,ook heb ik 4 inch pads.
Als ik de Kever een x compleet wil bewerken wordt het nog moeilijker kwa hoekjes en rondingen,zoals de kofferklep zitten dus verlagingen in
Mijn vraag:Welke pad gebruiken jullie of doen jullie dit handmatig?
Na enkele testspots complete afterfoto heb ik niet :schaam
Voorste gedeelte Inizio op oranje/SSR-2 op oranje 2hits spiegeling van de lamp is lichtere combo
Net of de lak te schraal gespoten is op sommige plekken
Leek mij ook een uitdaging voor mezelf aangezien dit de 2e Dap ervaring word.
Dus gisteren begonnen met het karwei maar zoals jullie wel weten is het dak zo bol als maar kan en aan de zijkant opstaande randen.
Met resultaat dat je met de machine pad niet goed in de hoeken kunt komen,ook heb ik 4 inch pads.
Als ik de Kever een x compleet wil bewerken wordt het nog moeilijker kwa hoekjes en rondingen,zoals de kofferklep zitten dus verlagingen in
Mijn vraag:Welke pad gebruiken jullie of doen jullie dit handmatig?
Na enkele testspots complete afterfoto heb ik niet :schaam
Voorste gedeelte Inizio op oranje/SSR-2 op oranje 2hits spiegeling van de lamp is lichtere combo