Peter Jansen zei:Glans zit hem in de voorbereidingen en niet in de wax..... Groet, Peter
Peter Jansen zei:Ik snap deze reactie niet... Volgens mij zit je in het verkeerde topic of niet ??
Groet, Peter
Dolby zei:Als ik het hier dus goed lees. Herstel me als ik het fout heb. Gebruik ik dus de NXT techwax 2.0 eigenlijk voor niks.
Ik poets als volgt
1. Autowassen met 2 emmer systeem met NXT Shampoo
2. Kleien met Mequiars en last touch.
3 NXT Techwax 2.0.
Zoals ik het nu dus begrijp die ik dit dus voor niks. En moet ol eingelijk de NXT techwax 2.0 wegdoen en een echte wax
nemen Bv: Natty's BLue wax. Dit omdat ik heb begrepen dat een NXT techwax 2.0 een sealent is en geen echte wax zeg maar. :s
Graag advies wat ik het beste zou kunnen doen.
Soepergrover zei:Niks mis met de NXT Tech Wax 2.0 hoor. Een sealant is een synthetisch verkregen 'wax' i.p.v. een op carnauba gebaseerde wax. De duurzaamheid van sealants is over het algemeen wat groter.
Zoals Havanna al aangaf: je kunt de NXT prima toppen met een carnauba wax als de Natty's. Doe ik zelf ook.
Silver_Ibiza zei:PS: Heeft iemand ook ervaring met vrijende muggen na het behandelen met DJ Rubbish Boys JE? Mijn auto zit enige tijd na een verse waxlaag vaak onder de fruitvliegjes die zich in de lak/wax hebben proberen te boren :weetniet Kan ik meteen weer met een Detailer spray langs ]-0