• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geen code in handtekening...?

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.341
193
38
Brabant
Ik wilde mijn 'handtekening' (onderschrift bij elke post) aanpassen door één regel toe te voegen.
Verder niets veranderd.
Nu krijg ik een foutmelding dat er géén BB-code gebruikt mag worden...?
(dus geen opmaak, kleur, centrering oid...)
Waarom is dit..?

Om reclames, externe websites met kans op rotzooi te voorkomen en ook om het geheel overzichtelijk te houden.
Anders typt iedereen in lettergrootte 10 en heb jij ineens een handtekening in lettergrootte 24.
Begrijpelijke keuze als je het mij vraagt. Ik vind persoonlijk al dit foto's als onderschrift altijd erg vervelend tijdens het doorscrollen van een topic. (erg vervelend met snellezen).

Toch vond ik het wel mooi. Wel mag er iets qua pixelhoogte best een limiet gehanteerd mogen worden of zo.

Ik sluit me aan bij Swordfish. Ik vind iedere vorm van een onderschrift overbodig.
Je ziet op diverse fora wel eens dat het type auto, of wat dan ook wordt weergeven in het blokje bij de nickname en Avatar.

In dit geval kun je wat tekst plaatsen, en dat hoeft dan niet cursief, bold of onderstreept om het op te leuken.w^^w

Er gelden vanaf 2009 al regels m.b.t. onderschriften, maar net zoals de reglementen zijn dat zaken die door maar weinig mensen gelezen worden :-"

https://forum.Carclean.com/cc_postst1912/Maximum-formaat-afbeeldingen-en-tekst-in-onderschrift.aspx

Beste forumleden,

Te grote afbeeldingen en teveel tekst in de onderschriften komt de leesbaarheid van ons forum niet ten goede. :no We hebben er daarom voor gekozen om een maximum in te stellen voor het formaat van afbeeldingen en het aantal regels tekst in onderschriften:

Afbeeldingen in onderschriften mogen maximaal 80 pixels hoog zijn en 1000 pixels breed. Deze afbeeldingen mogen ondersteund worden door maximaal twee tekstregels (boven en/of onder de afbeelding) met een gemiddelde lettergrootte.

Het aantal tekens (karakters/letters) in je onderschrift mag maximaal 250 zijn. Online zijn hier handige tellers voor te gebruiken zoals http://www.lettercount.com/

Alvast bedankt voor de medewerking! :star

Het Carclean.com Team

Die kende ik Adrie, ben ik het ook volledig mee eens, echter ik kan mijn 'oude' handtekening niet meer terug instellen nu....
Daar gaat mijn vraag dus ook over.

Het is me ook al opgevallen, ook ik was van plan mijn handtekening wat aan te passen maar de oude krijg ik niet meer terug.
Je kan geen IMG tags of andere onzin meer gebruiken, enkel plain text.
Geen idee waar het goed voor is, maar dan kan je net zo goed de regels veranderen dat nog enkel tekst is toegestaan.

Dat, of gewoon helemaal geen handtekening meer...
Als er toch zo goed als niets 'leuks' mee te doen is :weetniet

Nee doe dat maar niet.
Ik kan af en toe best lol hebben om of geroerd zijn door die onderschriften.
Die van Jan is bijvoorbeeld zo'n juweeltje en Redcat heeft regelmatig nadenkertjes.

Er is geen bewuste wijziging geweest. Wat er nu is kwam door de forum upgrade en daar komen we nu pas achter. We gaan wel kijken naar afbeeldingen maar tekst moet gewoon sowieso kunnen.

Dibbuz;311802 zei:
\. We gaan wel kijken naar afbeeldingen maar tekst moet gewoon sowieso kunnen.

Qua afmetingen tbv de overzichtelijkheid? Of qua aan- en afwezigheid ervan?

Denk dat de mensen dat laatste wellicht liever zelf bepalen?

Allebei, nadeel is als iemand een zin post dat de post twee keer zo lang wordt door het plaatje en ook als iemand een aantal keer geageerd dan zijn die plaatjes gewoon storend, dat merk ik zelf ook vandaar dat ik mijn eigen plaatje maar weg gehaald heb. Een ding is zeker, you can't please everybody.

Kijk maar naar de post boven mij hoeveel langer het bericht is t.o.v. mijn bericht door het plaatje.