• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geen foto's meer te zien..

johnsdale

Detailing addict
4 jan 2010
189
62
Ik kijk het forum altijd via mijn telefoon maar sinds 3 dagen ofzo krijg ik geen foto's meer te zien..
Ligt dit aan mn telefoon, of is er iets veranderd op het forum??

Gr John
 
Telefoon omdraaien...


Geintje...ik dacht dat er meerdere mensen hier last van hadden. Oplossing..:weetniet
 
Maak gebruik van je chrome webbrowser op je telefoon of tablet en daarmee is het probleem verholpen. Heeft iets te maken met een afbeeldings verkleiner die toegepast is.
 
Met chrome werkt het wel. Alleen jammer dat ik een graf hekel heb aan chrome:roll

Ben benieuwd of hier nog een oplossing voor komt. Hoop het wel :-b
 
Ik gebruik geen Chrome op de PC, maar mijn HTC met android werkt het vele malen sneller en beter dan de standaard browser! Gek eigenlijk, want het komt beide van google vandaan.
 
Mogelijk moet de cache van de stock browser geleegd worden:

1. Menu
2. Settings/instellingen
3. Clear cache / cache legen
4. OK

En dan de pagina opnieuw laden.
 
Is hier al iemand die weet waarom ? Of een oplossing heeft ?

ik gebruik zelf bij voorkeur de standaard browser van android...
om nu foto's te zien van het forum moet ik dan met een omweg doen...
 
De standaard browser is oud en niet meer ondersteund, wordt ook niet meer ontwikkeld. Chrome is de standaard Android browser geworden en dat werkt prima.
 
Verouderd op android 4.2.2 ?
Wist ik niet...

Het is van al mijn favorieten alleen op carcleanforum....
Hmmmm dus moet een verplichte keus maken, hou ik niet van.

Maar thanks Tim....
 
Dacht al dat het aan mijn telefoon lag. Gebruik nu Google Chrome op mijn S3, foto'swerken weer zoals het hoort.
 
Het gekke is dat als je een bericht in typed dat je dan onderaan in beeld de laatste 10 berichten ziet met WEL foto's erin...

Waarom daar wel en gewoon op het forum niet zou ik dan zeggen :weetniet
 
Ik heb geen idee eigenlijk.
Normaal in het forum zie ik geen enkele pic...dus zou niets uitmaken.

Maar toevallig zag ik bij het topic, post je beading pics bij het plaatsen shutterspeet zijn afbeelding onderin beeld.

Vandaag dat ik dacht, hé hier wel ?

Inmiddels na een herstart van de phone ben ik chrome aan het bekijken, eens zien of me dat bevalt.
Tot nu toe nog niet want de "plaatsen" knop werkt nu niet ??

Die verspringt maar er gebeurt niets :weetniet