• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geen gyeon Prep in huis voor aanbrengen Gyeon Prime

AudiA3

Detailing rookie
11 aug 2010
342
0
Morgen mag ik m'n nieuwe auto ophalen en het plan is om deze meteen te voorzien van Gyeon Rims voor de velgen en Gyeon Prime voor de lak. Helaas was de Gyeon Prep onlangs uitverkocht en nu kom ik er achter dat ook m'n Monello Spruzzo op is :-(

Zou ik het ontvetten ook kunnen doen met IPA? Daar heb ik nog zat van staan... Bedankt voor het meedenken!
 
Snel nog wat Prep bestellen dan. Is het morgen binnen. ;)

[edit] Oeps. is het al zo laat?

Maar IPA kan ook wel. Werd voor middeltjes als Eraser en Prep veel gebruikt, maar levert een wat 'schralere' lak op.
 
IPA kan ook inderdaad. Zuinig aan de gang en twee rondjes IPA doen. Als je na het polijsten je auto binnen / overdekt een paar uurtjes uit kan laten dampen, dan heeft dat de voorkeur. Daarna met IPA aan de slag en dan coaten.

Succes.

P.S. 2 lagen PRIME raden we aan! Tussen die lagen 2 uren wachten.
 
Even voor alle zekerheid: ik heb geen IPA, maar wel Cpro Eraser staan, die ik liever eerst op maak. Is dat ontvettend genoeg als voorbereiding op Mohs?
 
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de omgeving van Rotterdam zit, dan kan je van mij wel een fles Prep overnemen.
Ik heb hem niet direct nodig en schaf dan wel weer een nieuwe aan.

Edit: Never mind, zie nu pas de datum dat de vraag gesteld was...
 
Even een schop onder dit topic. Als ik een auto een Cancoat-behandeling geef, is ontvetten met Eraser dan voldoende? Gyeon Prep is ook voorhanden, maar heb nog een volle fles Eraser staan die er anders over een jaar nog staat...