• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gekleurde kunstof delen caravan, welk product?

Michaelr1985

Detailing rookie
21 mrt 2022
2
2
Goedemiddag,

Dit weekend een mooie caravan uit schrik niet 1997 aangeschaft. De kunststof delen zijn blauw en verweerd de afgelopen jaren. Welk product zouden jullie gebruiken om dit weer netjes te krijgen en de kleur naar boven te halen? Prijs maakt niet uit, product moet zo lang mogelijk blijven zitten.

Gr,

Michael
 

Bijlagen

  • IMG_20220319_133318_resized_20220319_013332072.JPG
    IMG_20220319_133318_resized_20220319_013332072.JPG
    137,9 KB · Weergaven: 85
Voor duurzaamheid kom je toch echt uit op een coating, zoals gyeon trim. Een goede voorbereiding is daarbij echter wel cruciaal.

Tussen de reguliere dressings (watergebaseerde, zoals het advies van VAGfrans) en coatings in, heb je ook nog de duurzamere dressings. Denk hierbij bijvoorbeeld aan black WOW, mothers CMX, en meguiars ultimate black (mijn ervaringen met de meguiars zijn erg wisselend, op sommige soorten kunststof werkt het bij mij erg goed, maar op andere soorten weer erg slecht).
 
  • Leuk
Reactions: Michaelr1985
Thanks voor de reacties! Mijn oog was inderdaad ook al gevallen op de sets van gyeon. Hoop dat ik de kleur blauw weer een beetje naar boven kan krijgen
 
Met Gyeon Trim ga je die kleur zeker weer ophalen.
De foto op de website van carclean bij dit product is van mijn Volvo van meer dan 30 jaar oud. Dat kleurverschil is echt zo en nu nog steeds. Het verschil met de grille (die ik toen niet gedaan heb) is nog steeds enorm.

Voorbewerking kost de meeste tijd. Goed en zorgvuldig reinigen, want anders krijg je mogelijk vlekken.

Succes en gefeliciteerd met je gave caravan!