• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gelezen/ongelezen berichten markeren

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Op ons bmw7 forum kan ik precies zien welke berichten ik wel en niet gelezen heb.
Op deze manier kun je het een beetje bijhouden met lezen zodat je zeker weet dat je geen enkele(misschien wel waardevolle) informatie niet gelezen hebt.

Het forum markeert nu automatisch alles als gelezen en alleen als je op toon nieuwe berichten drukt dan kun je aan de blauwe kleur zien dat je de post nog niet gezien hebt, doe je 1 keer in en uitloggen dan is alles weer grijs.
Is dit misschien te veranderen op dit forum?

Helaas Rogier, tot op heden schijnt dit nog niet mogelijk te zijn.
Ben met je eens dat het prettig zou zijn.

In vergelijking met andere fora is dit inderdaad niet optimaal hier. Het update van wat je wel niet gelezen hebt werkt niet helemaal. Je start bovenaan, lees wat dingen, maar als je dan terug naar het begin gaat blijven die zaken als ongelezen staan. Andersom, als je even per ongeluk je internet afsluit heb je kans dat plots alles als gelezen staat ...

Ik zie ineens dit onderaan de pagina staan, betekent dat er aan gewerkt wordt?
cc.webp

Ik heb dit al eerder gevraagd, maar is er al een oplossing voor?

Ik merk nu aan mezelf dat ik minder vaak ga inloggen, want als ik dat 1x doe en ik heb te weinig tijd om alle ongelezen berichten te zelen dan is bij de volgende login alles gemarkeerd als gelezen.
Dit forum heeft ondertussen zoveel posts per dag dat het anders echt niet meer bij te houden is en dat vind ik erg jammer.

Kan me vinden in wat RogierV12 benoemd. Als je één of twee topics gelezen hebt en je daarna iets anders wilt gaan doen dan is alles als "gelezen" gemarkeerd terwijl dit niet zo is. Zou fijn zijn als enkel gemarkeerd is wat je gelezen hebt.

RogierV12 zei:
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar is er al een oplossing voor?

Ik merk nu aan mezelf dat ik minder vaak ga inloggen, want als ik dat 1x doe en ik heb te weinig tijd om alle ongelezen berichten te zelen dan is bij de volgende login alles gemarkeerd als gelezen.
Dit forum heeft ondertussen zoveel posts per dag dat het anders echt niet meer bij te houden is en dat vind ik erg jammer.

Voor deze zomer staat een upgrade gepland voor de forumsoftware. Maar of deze functionaliteit dan ook gewijzigd is, durf ik niet te zeggen.

Even weer een schopje onder dit topic. Al geruime tijd merk ik dat diverse topics ongelezen gemarkeerd zijn terwijl ik deze al lang en breed (soms vaker) heb gelezen. Bij nieuwe berichten sinds is er dan niets te zien maar de iconen ( daar waar mogelijk nog) blijven blauw gekleurd. Wel een beetje vervelend ondertussen.

Ik vond het wat onnodig om er een speciaal topic over te maken, en dit heeft er wel mee te maken:
Hebben jullie wijzigingen doorgevoerd op dit stuk? De balk onderaan het forum oogt wat rustiger naar mijn idee.
Ik let er eerlijk gezegd te weinig op om echt de veranderingen te kunnen benoemen, maar voor me gevoel is er iets veranderd :-b