• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gepolijste rand zonder lak schoonkrijgen

Fast Eddie

Detailing trainee
11 dec 2010
6
47
Tilburg
Zoals de titel al zegt wil ik de gepolijste rand van mijn velgen weer mooi krijgen. De set is inmiddels weer gewassen en gepoetst, maar er blijft wat teeraanslag achter.
Mijn probleem is dat de rand niet is voorzien van lak, welk product kan ik zonder problemen gebruiken om deze vlekken weg te krijgen? Meguiars NXT Generation All Metal Polysh heb ik al gebruikt, maar dit is niet voldoende.

Thanks!
 
Teerverwijderaar zal geen schade aan het materiaal van je velg toebrengen. Ik neem aan alluminium.

Het wordt ook gebruikt om teer van je lak te verwijderen. Daar is het rsico in principe groter.

Ik heb het nog niet zelf gebruikt, maar geloof dat je het kunt opbrengen en zeer kort daarna al weer kunt afnemen, maar dat staat vast op het product vermeld.