• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gereedschap Trolley Inrichten Inspiratie

Dutch Vertigo

Detailing guru
3 mrt 2020
144
108
33
Limburg, Roermond
Hey, wie van jullie gebruikt een detail kar/Gereedschap Trolley tijdens het detailen ? Hoe hebben jullie deze ingericht ?
Miste echt een tafeltje tijdens het polijsten en coaten, dus deze moest er echt komen maakt het leven weer een stuk makkelijker.:cool:.
Er is vanalles te krijgen zoals rupes ophang systeem voor polijstmachines en van die bekerhouders en kwastenhouders (Wel best prijzig moet ik zeggen) Ik dacht eerst die er op te schroeven. Maar misschien hebben jullie een beter of creatievere oplossing bedacht met jullie trolley? Fotos?:eek:

Heb zelf net deze besteld:
betatrolley.jpg

Afmeting : 900 x 800 x 450 mm

PS: Deze had ik al langer op het oog, maar nu vond ik hem bijzonder laag afgeprijsd via beslist.nl. aanbieder = toolmax mocht nog iemand hem ook willen.

Zelf nog geen trolley, maar die moet er eigenlijk wel komen. In ieder geval een handige tafel voor de polijstmachine inderdaad. Maaruh... @Dutch Vertigo ... Gooi eens een ShowOff online man! Ik wil nu wel eens zien wat jij allemaal aan wagens binnensleept! Heb al gezien dat je uberveel spullen gekocht hebt in 1x, maar nog geen een auto voorbij zien komen :worried:

Zelf nog geen trolley, maar die moet er eigenlijk wel komen. In ieder geval een handige tafel voor de polijstmachine inderdaad. Maaruh... @Dutch Vertigo ... Gooi eens een ShowOff online man! Ik wil nu wel eens zien wat jij allemaal aan wagens binnensleept! Heb al gezien dat je uberveel spullen gekocht hebt in 1x, maar nog geen een auto voorbij zien komen :worried:

o5.webp

IMG_1174.webp

Die niet voorbij zien komen? Heb niet alles op de foto gezet telefoon camera is niet vind ik, nu wel goede camera van me moeder gejat. dus er volgen er nog meer. Deze week geen detail denk ik, ben een andere auto aan het maken.

• Geweldig
Reacties: B van Kraaikamp
Geen probleem!! stuur je wel een PB als ik die kant op ga.
Echt chill man :cool:

Dit is echt een handig karretje, gaat superveel in! Nu lijkt mijn detail kast alleen erg leeg, hmm.... plaats voor meer:rolleyes:

Moet er nog ergens een stekkerdoos opmaken, en nog een beetje aanpassen. Niemand hier een trolley ingericht ?

Mooi karretje! Super handig.. :)
persoonlijk zou ik het karretje niet zo vol maken. Een wax of klei bijv. kan prima in de kast blijven liggen tot het moment dat je deze nodig hebt. Scheelt weer plaats op je karretje.. ik zou zelf gek worden van zo een vol karretje.. wellicht het onderste gedeelte vullen met materiaal welke je veelvuldig gebruikt maar de bovenste laag leeg houden zodat je deze kunt gebruiken voor de stap waar je mee bezig bent. Bijvoorbeeld je polijstpasta’s incl. Pads en machines tijdens polijsten, of een bakje met doeken, je wax / coatingmateriaal enz. voor tijdens het coaten of waxen.