• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gespoten velgen?

Jacco

Detailing rookie
3 dec 2008
15
0
Ik heb nog niet echt helder kunnen krijgen hoe ik mijn velgen het beste kan reinigen/onderhouden. Volgens mij heb ik gespoten velgen
(let niet op de banden)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Is een velgenreiniger veilig te gebruiken op deze velgen, of is het beter een sopje met carshampoo te maken en ze gewapend met een velgenborstel te lijf te gaan. Als je velgenreiniger gebruikt is het voor zover ik begrepen heb niet handig om ze ook in een velgenwax te zetten. Dus, vroeg me af wat voor ervaringen andere mensen hiermee hebben. Bijv, dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt het verkeerd: als je een velgenwax gebruikt is het niet meer nodig om een velgenreiniger te gebruiken;)

Een velgenborstel, zoals de naam al doet vermoeden, is veilig voor velgen. Heb je er nog geen, kijk dan is naar de EZ wheelbrush, geweldig ding!

Als ze in een velgenwax staan, dan is een sopje met shampoo en een velgenborstel genoeg om de velgen schoon te houden. Om de zoveel weken weer even de velgenwax aanbrengen.