• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gift sample

TimW

Detailing chief
27 mrt 2018
128
85
42
Groot-Ammers
Ik weet niet of dit helemaal de juiste plaats is, maar ik had hoe dan ook een suggestie met betrekking tot de gift / sample die je bij je bestelling krijgt.

Mijn vorige bestelling bevatte o.a. de Nanolex Glass Cleaner, deze week weer een order geplaatst en zag dat daar de Nanolex Glass Cleaner sample bij zat

Natuurlijk altijd leuk een extra'tje dus wat dat betreft hartstikke mooi, maar wellicht een idee om er een nieuw product/sample bij te doen? Als dit systeemtechnisch gezien mogelijk is natuurlijk, kan me voorstellen dat het onmogelijk is om handmatig oude orders uit te pluizen. :yum
 
Bleep anders even naar @Tim , meen daar al wat eerder over gelezen te hebben dat dit feitelijk niet ( meer ) mogelijk zou moeten zijn.
Geen idee wat het voor jou opleverrt, is dan in ieder geval wederom aan de kaak gestelt.
 
Is het niet handig om een klein flesje in je deurvak/dashboard te houden voor noodgevallen? Dat was het idee erachter.
Een 750ml fles lijkt ons te groot om daarin te houden.
 
  • Leuk
Reactions: TimW, Tim en mk-us
Het kleine flesje is daar inderdaad handig voor. :)

Het is ook absoluut geen klacht, maar een suggestie. Het zal voor iedereen persoonlijk zijn, maar als sample zou ik in het 1e instantie leuker vinden om wat nieuws te krijgen om dat op die manier eens te proberen.
 
Het is niet sluitend te krijgen. Als we met de hand moeten gaan controleren of iemand bepaalde varianten van een product ooit eerder heeft gehad, is het een intensieve opdracht om een gift erbij te zoeken.

Wel zien we exacte matches die iemand al in zijn/haar bezit heeft.
 
Terugzoeken wat iemand reeds heeft lijkt me inderdaad geen doen, nogmaals, het absoluut geen klacht. Het viel me op, maar dat komt eigenlijk met name omdat het pas mijn 2e bestelling was. Bij m'n 10e bestelling valt het waarschijnlijk niet eens meer op. :D