• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glas coating

Nee hoor totaal geen last van hoor @Marcel1973

Ik ben er echt verliefd op hoor
Kwa standtijd en om het maar het effect te noemen in vergelijking met niets op de ruit en de prijs is ook niet echt hoog
 
Ooooh, ik denk dat het allemaal goed is gekomen. :p

Donderdag-avond bracht ik de ClearVue aan. (Waas, langdurig)
Vrijdag-middag in de lichte regen gereden. (Lichte waas, langdurig)

Vrijdag-nacht rijdt mijn vrouwtje (BOB) met enkele beschonken vrienden op de snelweg. Het begint te regenen en het werd erg stil in de auto. Plotseling zegt iemand tegen mijn vrouwtje; "Waarom rijd iedereen met hun ruitenwissers op standje sambal en jij hebt ze niet eens aan?!"

Het bleef stil in de auto... ze zaten allemaal met hun lamme harses naar de druppels te staren die langs de voorruit omhoog schoten! :p

Volgens mij vrouwtje geen waas te zien en zojuist keek ik ook nog even en géén waas. :)
 
Mijn vader heeft ook een klein waasje hoor met de clearvue. Maar totaal geen last van. Want met nog geen seconde is het weg.
Verder echt een top product van Turtlewax!
 
Heb onlangs gyeon view aangebracht heb er nu toch ongeveer al een 3000km meegereden ben er heel tevreden van zelfs in stortregen werkt het geweldig zeker een aanrader.
Hier een filmpje:
 
Ik lees hier steeds vaker “zelfs bij stortbuien of hogere snelheid” dat het ruitenspul het zo goed doet.
Dat is juist waar bijna elk spul het goed doet.
Ik vind het verschil tussen bijvoorbeeld Turtle Wax en Rain-X erg groot op lage snelheid.
De TW is hierin mijn favoriet, van de echte coatings vind ik de Nanolex er vaak goed uitkomen.
Ook die kleien mistdruppeltjes zie ik graag snel wegrollen, dat zie ik vaak op Youtube anders gaan, pas vanaf 50/60km per uur. Bij de TW bij 30km per uur al, bij mij zeker 4 weken lang, daarna wel wat minder, meer rond 40/45 km per uur.
 
Ik gebruik chemical guys Topcoat sealant op mij lak en op al mijn autoruiten, dus ook de voorruit. Super standtijd en geen waas bij laagstaande zon etc. Werkt echt fantastisch!!!