• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glas polish pad

Arjan21

Detailing trainee
28 mei 2019
47
40
Ik heb een glas polish pad (pad) ism nanolex glas polish. Dit heb ik gebruikt om mijn glas te reinigen om daarna de nanolex glas sealent erop te doen. (Helaas door tegenslag met wax niet gered)
Maar hoe kan je die pad het beste schoonmaken? Ik heb een borsteltje die ik gebruik voor mijn wol pad, moet ik deze gebruiken of kan ik het toch beter met pb pad cleaner en water doen?
 
Normaal gesproken en ik meen dat ik hem de laatste keer ook alleen met dreft en vaak onder de kraan spoelen heb gedaan.
Maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen, dat er ook wel eens eentje in de wasmachine is gegaan. en om eerlijk te zijn, ik zie tussen beide geen (kwaliteits)verschil.
 
  • Leuk
Reactions: Arjan21
De pad zelf kan wel wat hebben, de velco (klittebandlaag) minder
Ik gebruik een middelhard borsteltje. Een die op de hand nog prettig aanvoelt
Vooral genoeg spoelen met water.
 
  • Leuk
Reactions: Arjan21
Een padwasher blijft het mooiste en anders onder de kraan schoonmaken met bv dreft en goed uitspoelen.