• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glass coaten

Gieljaam

Detailing addict
31 jul 2020
44
50
Brugge
Iemand ervaring met 1 van volgende producten als coating/sealant voor op hun ruiten? Aangezien ik pano dak heb wil ik toch graag al mijn ramen deftig behandelen.
  • Gyeon Q² View window coating kit
  • Caramics Glass Protection Kit
  • Nanolex Ultra Glass Sealant
 
de voorruit van mijn GT is gebarsten, maandag wordt die vervangen een mooi moment om hem gelijk in de coating te zetten, maar welke zou ik hiervoor het beste kunnen gebruiken?
 
de voorruit van mijn GT is gebarsten, maandag wordt die vervangen een mooi moment om hem gelijk in de coating te zetten, maar welke zou ik hiervoor het beste kunnen gebruiken?
Vergeet hem niet eerst schoon te maken!
De 308 SW hier heeft ook net een nieuwe ruit erin. Je verbaasd je hoe vies die dingen zijn!
 
Vind de prijzen nogal fors voor de coatings zoals voorgesteld. Ik denk er nog even over na of ik dit nu wil doen of toch op een later moment.
 
Nanolex en Gyeon hebben geen boosters nodig, maar je kan altijd proberen wat Bathe+ in je ruitenwisserresorvoir te doen, haha! :p
Ja 42€ voor een setje. Je rekening moet je natuurlijk zelf maken. Je kunt op de duur gemakkelijk aan een groot budget zitten. Maar schijnt dat dit wel lange standtijd heeft op je voorruit. Dus zou opzij nog langer moeten zijn.
 
Je kan ook eens kijken naar TW Rain Kleer. Dit is heel zuinig in gebruik en niet duur. Je moet het dan wel regelmatig opnieuw aanbrengen.
Ik heb op het panodak en de zijruiten Gyeon CanCoat aangebracht. Werkt ook perfect. Met de rest kan je dan de rest van de wagen ook nog een paar keer doen.
 
AutoGlym GP heb ik reeds in bezit, maar is voor mij meer een cleaner dan beschermer (of ik gebruik het verkeerd) ik zal zo eens kijken bij turtle wax, thnx.
 
Ik gebruik nu ruim een jaar TW ClearVue.
De werking is perfect, ik gebruik mijn ruitenwissers bijna niet meer.

Ik heb nu Nanolex coating klaar staan omdat ik een langere standtijd wil, zeker voor de komende wintermaanden.
 
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo
@DetaiLeo mee eens. Maar werkt voor mij voorlopig afdoende.

Denk dat ik bij een volgende bestelling een flesje TW ClearVue mee bestel. Voor de prijs hoef
Ik het niet te laten.

@Gieljaam De Geyon View is wel goedkoper dan de Nanolex als je zeg al Pre hebt. Dan is die nog wel te overzien.