• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glass sealant Meguiar's verwijderen van de voorruit

peter3680

Detailing rookie
21 jul 2019
2
2
54
Hallo, weet er iemand hoe ik Glass sealant van het merk Meguiar's terug kan verwijderen van mijn voorruit?
Als het regent en de ruitenwissers vegen over de voorruit heb ik allemaal strepen en zie ik nog waar ik het produkt heb aangebracht.
Dat is zeer vervelend om te rijden en zeker ook als het donker is.
Ik heb nu een slechter zicht dan ervoor.
En kan er mij iemand een produkt aangeven dat wel goed werkt?
Alvast bedankt.
 
Je kan beginnen met ProfPolish als je dat hebt staan, Finale of Mezzo kan ook
De speciale pad op de machine is het effectiefst, maar rustig aan (snelheid en druk)
 
De vooruit polijsten is inderdaad het beste, maar een paint cleaner is ook mogelijk.

Specifieke glass polishes + pad is mogelijk, maar een handpadje + een gewoon polijstmiddel is ook voldoende. ;)
 
Glaspolishing pad kun je gebruiken natuurlijk maar een mf cutting pad werkt ook er persoonlijk gebruik ik die liever
 
Probeer het eraf te halen met Eraser van CP of gelijkaardig of gebruik een sprayfles met een mix witte azijn / water (1:1).
 
Laatst bewerkt: