• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glaze nog niet binnen, auto buiten en morgen verder?

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Ik ben vandaag bezig geweest om mn auto te polijsten met mezzo.
Vandaag zou mn glaze en wax binnenkomen maar door een fout van de tnt komt het morgen pas.
Kan het kwaad om de auto zo buiten te laten staan en morgen verder te gaan?

Kan niet zoveel kwaad als het droog blijft, je kan dan eventueel met spray&wipe even de auto bijlangs om vuiltjes te verwijderen.
Mocht het gaan regenen dan is het verstandig om de auto morgen nog even een keer te wassen. Door harde regenval spetterd het zand naast de auto soms op en heb je kleine zandkorreltjes onderaan je auto zitten.

Ook al niet regenen, je laat 'm onbeschermd achter.
Doe je morgen niks en meteen wax >>> vuil onder de pad, krassen en terug bij af.
Mijn advies: zowieso even afspuiten en liefst een snel kattenwasje !

Dat wassen was ik zoiezo van plan. Er waait toch een hoop vuil en zand op als ie stilstaat. Maar ik dacht het misschien kwaad kan omdat de lak nu 'open' staat zonder bescherming. Maar dat valt blijkbaar mee gelukkig

het heeft net een beetje geregend en kijk s.
Beading zonder wax/sealant?????
9e2417d5.webp

Ja het viel mij gisteren ook op dat ik beading had nadat ik een verweerde motorkap van een Polo had behandeld. Het zal alleen niet zo lang standhouden denk ik.

Die beading komt volgens mij door de olieën aanwezig in het polijstmiddel.

Laat je niet misleiden door dit resultaat, het geeft wel beading maar bescherming zal minimaal zijn.

O ik ga gerust verder hoor morgen, er moet nog finale,black hole, sealant, en supernatural in 2 lagen overheen :)
Dan pas ben ik tevreden.
Ik had die foto gepist omdat ik het nogal vreemd vond

Euh....gepost bedoel ik :lol

RogierV12 zei:
O ik ga gerust verder hoor morgen, er moet nog finale,black hole, sealant, en supernatural in 2 lagen overheen :)
Dan pas ben ik tevreden.
Ik had die foto gepist omdat ik het nogal vreemd vond

Euh....gepost bedoel ik :lol

oppassen hé : Als je erop pist zal je beading zo verdwijnen :lol Urine bevat ammoniak dat prima ontvet ....

Net de monello finale erop gezet en nu maar wachten op die kut tnt....
Manmanman wat duurt dat toch lang
Ik wil mijn blackhole Nuuu :(