• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glaze/wax voor Rode single stage lak

Sonador

Detailing rookie
30 jan 2009
66
7
Even een vlugge vraag:

Welke glaze/wax combinatie kan ik het beste pakken bij een rode single stage lak?
Ik heb nu een poorboys blackhole en paste wax gebruikt.

Maar die zijn op, en vroeg me af of ik een betere combi kan aanschaffen.

Mvg Jeroen
 
Mischien zijn er mensen met meer ervaring met meerdere producten.
en kunnen die mij een tip geven over wat nu ECHT goed werkt op zo'n lak!

Zo stomme vraag is het toch niet? :D
 
het is geen stomme vraag, maar ook geen stom antwoord want er zit wel wat in.

Het is echt onmogelijk te zeggen wat het beste is in welk geval dan ook, maar wellicht kan ik je een aantal suggesties doen die zeker goed kunnen:

- glaze/wax van Dodojuice voor warme kleuren (zoals rood): KLIK HIER KLIK HIER VOOR GLAZE

- glaze van Wolfgang (erg lekker spul): KLIK HIER

- gewoon je eigen spul: blackhole en (natty's neem ik aan) paste wax. Mooie en goede producten, en ik vraag me af of je veel verschil zult merken als je niet zal polijsten.
 
M80 en M7 zijn mooie producten ,door de overvloed aan oliën kan een single stage dat beetje extra krijgen.
Maar of het echt extra zou toevoegen tov Dodo Lime Prime of Black Hole durf ik niet zeggen, probeer het en laat het weten zou ik zeggen.
 
Bedankt voor de andwoorden, de auto is door mij net compleet gepolijst en glimt gewoon erg goed.

Alleen ik zou hem nog net iets voller van kleur willen zien, blackhole deed dat wel maar mischien wisten jullie nog een mooi product hiervoor.
Ik weet dat van sommige chemicalien in poetsmiddelen krakkelee kunnen veroorzaken in single stage lakken.
 
ik heb limeprime lite nog nooit iets toe zien voegen aan een vers ge-polijstte wagen...
zoiezo heb ik nog niets iets toe zien voegen aan een gepolijstte wagen.
 
M7 schijnt het erg goed te doen op single stage lakken.
Ik heb diverse keren gezien dat een glaze (Black Hole) zeker wat toevoegd aan een vers gepolijste lak. Er was een hele donkere vlek waar de glaze geweest was.
Dus even volhouden en dan zal jij het ook zien ;)
 
zoiezo de enigste soort van glaze die ik heb is lpl van dodo..
diamond white en black hole wil ik binnenkort wel hebben (zit alleen met TEVEEL kosten deze maand:-" )