• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gloria FM10 bouwt geen druk op.

bart0ving

Detailing rookie
24 nov 2012
216
0
30
Mijn Gloria fm10 bouwt sinds vorige week zondag geen druk meer op. Ik had het reservoir gevuld met een behoorlijk sterke verhouding Iron.x snow soap. Na 3 keer pompen hoorde ik een soort puf en opeens kon ik pompen wat ik wou maar er gebeurt helemaal 0. Niks.

Iemand enig idee hoe dit op de lossen is ?

Heb je al een beetje moeite gedaan om het forum door te spitten Bart?
Dan zou dit stukje tekst je misschien hebben geholpen.

Ondertussen ook een pm'etje van Patrick gehad. Ik zal strks thuis eens kijken of het inderdaad om die 'Viton Dichtring' gaat.

Zonet even de FM10 uit elkaar gehaald, en het ringetje is behoorlijk uitgerekt op een of andere manier. Hierdoor dat het ringetje nog maar half in de 'voeg' en half in de inkepingen. Ringetje weer terug gestopt zoals het hoort, en ik hoor hem nu weer aanzuigen. Zal dus nu goed moeten zijn.

Dat is een herkenbaar euvel bij deFM10. Bij mij was het dichtringetje uit de rand geschoten en vervolgens tussen de aanzuigpijp en het bewegende deel gekomen. Daardoor scheurde het en bouwde de Gloria geen druk meer op.
Een tijdelijk ringetje heeft me toen even uit de brand geholpen, en een envelopje (mét inhoud uiteraard) van Patrick loste het vervolgens definitief op.