• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GMToyota's collectie.

Haha je had het me al verteld op de SDD dat je voor Glasur bent gezwicht, maar niet dat je ook Fuzion had! :|~*

Lekker is hij he, die Glasur :heart_eyes:
Ik voorspel dat er heel wat gietertjes water over de motorkap van de Starlet gaan binnenkort om de sheeting te bewonderen ;)
 
@ Blamm,

:-b lol ik wist het toen trouwens ook niet! Maandag had Chost10 dat ding aangeboden en gisteren werd ie afgeleverd. Niet gepland, maar na al die lof uitingen hier was ik toch wel benieuwd. M'n Colli 915 is inmiddels wel verkocht. Heb Glasur tot nu toe opgebracht op m'n laptop, maar wil er zsm naar buiten mee :p. Ik denk dat ik dan een stuk blijer zal worden tijdens deze regenachtige juli.

@Bob,

Het verhaal met de Blackfire sealant is dat deze bepaalde polymeren bevat, super fantastic German Polymers! Diezelfde polymeren zijn terug te vinden in de hybride wax, waardoor de wax ook duurzamer wordt. Het verhaal van Blackfire is dat hun wax optimaal zal presteren met hun sealant eronder, omdat beide producten dezelfde polymeren bevatten. De sealant is zo glad dat ze niet kunnen garanderen dat andere waxen er ook optimaal op zullen presteren.

Voor een deel klinkt het logisch, voor een groot deel zal het marketing gepraat zijn. Ik denk dat de Midnight Sun inderdaad "het beste" zal presteren met hun eigen sealant, maar dat de wax ook gewoon "goed" zal presteren op andere sealants.
 
Gm:

Hartelijk bedankt,

Ik denk dat het ook voor een groot deel marketing praat zal zijn want de EX-P is ook super glad en die kost dik +/- 12 euro minder dan de Blackfire sealant. Verder zeggen ze ook dat je de hele set als beste kan kopen maar ik heb ook nog andere producten die misschien weer minder presteren op blackfire producten. Verder heeft de midnight sun al een standtijd van 3/4 maanden dus om een sealant hoef ik eigenlijk niet verlegen om te zitten. Verder ga ik kijken of de Lusso Oro wax ong. dezelfde eigenschappen heeft als de Blackfire.
 
Mooie waxen! De Fuzion is echt toppie, heerlijk waxje voor tussendoor.Wax on wax off, heerlijk. Heb geen ervaring met Zymol, zou wel eens eentje willen proberen. Maar heb eerst genoeg waxen.
 
Mooie aanwinsten, vooral de waxen! :ja

Ik heb ook nog getwijfeld om de Blackfire Sealant aan te kopen, momenteel heb ik enkel de polishes en de velgenreiniger in mijn collectie.