• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goedemiddag!

jitzzzze

Detailing addict
5 dec 2012
360
62
Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een BMW e36 touring. Al sinds ik hem heb doe ik bijna alle reparaties en onderhoud zelf.
Een maand of twee geleden had ik genoeg van de swirls en ben ik begonnen met detailen. Een nieuwe hobby :)

Onderstaand een fototje. Dit is niet mijn wagen, maar de mijne lijkt er wel heul veul op ;)
55328930wc1.webp

In de afgelopen tijd heb ik al het e.e.a. aan spullen verzameld en langzaam maar zeker wordt de collectie steeds groter.

Bedankt zover :)

Waar ik al wel ben achter gekomen is dat detailen in de stad niet zo praktisch is. Het kan hier voor de deur, maar je moet toch constant op je spullen letten enzo.
Maar goed, ik moet er maar aan wennen denk ik :schaam

jitzzzze;308045 zei:
Waar ik al wel ben achter gekomen is dat detailen in de stad niet zo praktisch is. Het kan hier voor de deur, maar je moet toch constant op je spullen letten enzo.
Maar goed, ik moet er maar aan wennen denk ik :schaam
Hebben ze ooit je klei of je detailer gejat?:no

Zit je om werk verlegen smurf? Lijkt wel of je actief bent naar klusjes....ik zie niets anders voorbij komen dat je maar al te graag wilt laten weten dat je een eigen detailruimte beschikbaar hebt....

:roll

(Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan.