• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

golf 4 highline interieur

oldskool85

Detailing rookie
27 okt 2010
6
0
hey

ik heb een setje golf 4 highline stoelen+achterbank gratis gekregen en in me vento gebouwd

alleen de voorstoelen zitten zwarte plekken in en ze zijn al gestoomd,3 keer in de wasmachine geweest

heeft iemand nog een idee? misschien dasty of?

Laatst bewerkt door een moderator:
super degreaser/apc van meguiars detailer line,in borstelen en afnemen,het beste gaat dit met een extractor!!

Welkom op het forum! Geen goede foto in ieder geval ;-), graag een foto van betere kwaliteit dan deze pixelprutfoto met de vlekken goed in beeld.
Ik vraag me af of er iets is wat wel werkt na 3x stomen en wasmachine... ik zit nog te denken aan een APC van Poroboy's of Meguiar's of een extractor behandeling maar of dat veel beter werkt dan zelfs een wasmachine... ik weet het niet.

hmm

moet je daarvoor weer de stoel hoezen er af halen of??

ik kan morgen wel even kijken voor betere foto`s en denk zelf dat het gewoon zweed prekken zijn of zo want het zit peur in het zit vlak

In de bandbus van mijn broertje leek de bekleding vrij reddeloos. Daar heb ik een 1:5 oplossing van Poorboy's World APC (1:5 is voor deze APC behoorlijk sterk) op gespoten. Vervolgens met een harde borstel met daaromheen een MF doek lopen boenen. Bekleding is weer als nieuw. APC is sowieso superhandig, dus als het nog niet hebt: kopen! Zowel van de Meguiars Detailer lijn als die van Poorboy's World worden erg gewaardeerd. Die van Poorboy's World is iets geconcentreerder.

Gewoon bewerken met een goede APC en dan de extractor zijn werk laten doen:ja
En als er dan nog vlekken in blijven....:-/
En misschien even naast de kwestie.
Dibbuz ,Mijn APC van Meg's is er bijna door...Kan ik de Poorboy's APC vergelijken?
Het is maar voor mijn volgende bestelling:-"

Poorboy's is wat sterker dan die van Meg. Zeker een poging waard vind ik.

Bij vervelende vlekken is Ossegal zeep vaak een uitkomst ! Je hebt van die handige sticks (net een prittstift) die je ook makkelijk in je dashboardkastje kun laten liggen. Je neemt wat lauw (niet warm) water en bevochtig de vlek lichtjes. Dan de stick erover tot er overal een dun laagje over zit, beetje inwrijven (niet te hard) zodat het in de vlek kan trekken. Dan laat je het even een paar uurtjes staan met een klam lapje erover zodat de ossegal niet uitdroogd. Daarna afnemen/uitwrijven met een katoenen handdoek. Werkt goed bij aggressieve vlekken zoals bloed en vet. Het is supergoedkoop en bij bijna elke supermarkt te verkrijgen (of je stuurt moeders).

Gister de bestelling binnengekregen en vanmorgen apc geprobeed maar helaas

Ik ga maar opzoek naar andere stoelen of stof